Inlägg från: augustibrud2009 |Visa alla inlägg
  • augustibrud2009

1/8 Nr2

SaraPayam skrev 2009-04-24 15:32:43 följande:

Vart ska du köpa underkjolen? Jag köpte från en tjej här på BT som säljer just underkjolar, Jag kan inboxa henne mailadress om du vill. Jag gav 400kr för min å det är ju betydligt bättre pris än vad man får ge i affären.
    Kan jag också få den? Behöver också en underkjol och de ville ha typ 700, känns lite väl dyrt för något som inte syns :P.
  • augustibrud2009
    Hawaiiii skrev 2009-04-24 19:31:32 följande:
    Nu ligger en halvkass bild i galleriet på klänningen. Den ser lite platt ut utan underkjol.. Det jag funderar på är ryggen. Det är vanlig dragkedja, eftersom det var det jag ville ha. Kan tycka att det ser konstigt ut med snörning om man ändå ska ha ett band i midjan. Klänningar med snörning sitter iofs så himla mycket snyggare, man får bättre figur tycker jag. Jag funderar på att låta en sömmerska ändra till snörning istället.. men jag har ju några månader på mig :)
    Den var jätte fin =) Kan nog passa med snörning eftersom du då kan dra åt den mer. Men det får du bestämma själv, den satt väldigt snyggt som det är nu också.
  • augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-04-24 21:15:40 följande:
    Vad tycker ni om hårdekorationen som jag har lagt ut i galleriet? Tror ni att man kan ha den? Är fin, ful???
    Jag vet inte hur den ser ut på baksidan och vad du har tänkt dig för frisyr men den hade nog varit väldigt fin i något knutliknande. Då blir det ju inte en tiara utan mer en hårdekoration i för sig...
  • augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-04-25 13:25:46 följande:
    Japp det gjorde jag
    Det var väldigt duktigt gjort =)!
  • augustibrud2009

Vi var inne och köpte min m2b:s vigselring idag, min köpte vi i måndags men la undan den för att kunne skicka iväg dem samtidigt. De är jätte fina =).

• augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-04-30 09:05:51 följande:
    Spännande, hur ser de ut?? Vitguld/röttguld?
    Jag har försökt hitta en bild på den på internet men jag hittar ingen. Vi ska hämta dem den 14 maj så då ska jag försöka komma ihåg att lägga upp en bild =)

Den är i vanligt guld och har två rader med stenar som överlappar lite. Jätte fin är den =) Sedan har min m2b en liknande fast helt slät. Jag hade jätte tur för den var på halva priset =)! Så istället för 12000 behövde jag bara betala 6000 =D! Så nu går allt på 10000 inkl gravyr.
  • augustibrud2009

Åh va roligt, vi har inte kunnat bestämma meny än... Vet inte vad vi vill ha...

SaraPayam skrev 2009-05-02 11:02:35 följande:
    Verkligen Vi har ju vart å provsmakat maten nu, ååååå vad gott det va Å även tårtan är beställd, så nu är det ännu fler saker som vi har bockat av
  • augustibrud2009

SaraPayam skrev 2009-05-04 11:12:10 följande:

Nä men det är ju inte lätt å vet...sen måste man ju nästan prova lite med, för vi va ju jättesäkra på att vi skulle välja den ena av de två menyerna & det blev den andra vi vald, för den va mycket godare & allt passade bättre ihop.Jag funderar på å börja med cambridge...eller på xtravagaza...hmm vad tror ni om det?
    Men vi ska ha delikatessbutiken och de ha inte provsmak =S.. Så det är inte ett alternativ för oss. Någon som har haft dem? Vad hade ni i så fall för meny och vad tyckte ni om den.
  • augustibrud2009

SaraPayam skrev 2009-05-04 12:32:11 följande:

Aha, men det va ju lite synd, man ni måste väl få smaka lite, för att veta vad det är ni köper, eller? Tycker i alla fall att ni ska fråga det
    Vi har frågat. De har inte provsmak. Enda man kan få är att om någon annan väljer samma meny kan de göra lite mer och så kan man få komma och smaka. Men vi bor 30 mil därifrån så det funkar liksom inte...
  • augustibrud2009

SaraPayam skrev 2009-05-04 12:53:41 följande:

Vad synd. För halva nöjet va ju att smaka maten Men det är ju inget å göra nåt åt, det blir säkert bra ändå ska du se
    Får hoppas det =)!
Svar på tråden 1/8 Nr2