Inlägg från: augustibrud2009 |Visa alla inlägg
  • augustibrud2009

1/8 Nr2

Hawaiiii skrev 2009-05-22 10:16:12 följande:

Oj! Tidig hippa för din del, ska man börja tänka på det nu? Är det någon annan som blivit hippad?OM jag blir hippad tror jag att jag blir det dagen innan bröllopet, och det vill jag verkligen inte. Har försökt skicka ut hintar till m2b att "då har vi jättemycket att göra"...och efter allt fixande på dagen vill jag ju bara vila ut på hotellet så man är pigg och fräsch nästa dag, bakis vill jag inte vara. Alla mina väninnor bor långt borta från mig, så dom gör väl vad som blir mest praktiskt och ekonomiskt antar jag.... får se hur det slutar :)
    Nä usch, det hade inte jag heller velat. Min tärna ska vara med på förberedelserna dagen innan och hjälpa till så jag tror jag går säker i alla fall. Nä blä för att vara bakis på sin bröllopsdag och dessutom vill man ju inte känna sig stressad över att man inte har koll på att allt blir gjort, jag vill i alla fall vara med på alla sista förberedelser.
  • augustibrud2009

Hur många är det som blivit hippade redan? Vad gjorde ni?

• augustibrud2009

Jag kan tycka att det är helt okej att klä ut sig eftersom det är så vedertaget med hippor. Alla förstår ju att det är en hippa så det är ju inget man behöver skämmas för.

• augustibrud2009

Här går det panikslaget nog rätt segt. Mår inte så bra just nu så jag har ingen ork över till att planera något. Känner att jag får smått panik över hur mycket det är kvar att göra...

• augustibrud2009

RhjärtaJ skrev 2009-05-27 09:18:20 följande:

Jag funderar mest över dekorationerna och färgtema...några tips? Funderar på vitt/lime/guld eller vitt/lime/aprikoshar också hastigt o lustigt bjudit en till gäst o ska göra det allra sista inbjudningskortet ikväll. Är visst populärt att gifta sig 1 aug, vi har fått 18 nej!! Trist,men det många ändå som kommer. :)
    Va tråkigt, ska de på ett annat bröllop då menar du? Hoppas att det inte var några av de som var viktigast för er.
  • augustibrud2009

Cattis77 skrev 2009-05-26 21:12:13 följande:

Försök ta det lugnt så kommer det att ordnar sig säkerligen...huvudsaken är att du tar hand om dig själv så ordnar sig resten oxå... Krya på dig vännen!!
    Tack, jag ska försöka. Men det känns som om det snart är dags och man vill ju att det ska bli så bra det bara går.
  • augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-05-28 22:02:06 följande:
    Vita Rosen skrev 2009-05-28 20:12:00 följande:
    Det låter faktiskt dyrt...ska hon bara sjunga i kyrkan? Vårt band som vi ska ha under kvällen kommer även att spela under vigseln...
    Tycker det är många som tar de priserna, tycker också att det är för dyrt så vi funderar på att låta bli solist i kyrkan. Tror ni att det blir tråkigt utan?
  • augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-05-29 10:22:19 följande:
    Alltså nån borde ni väl ha som sjunger...men har du ingen väninna som är duktig på å sjunga..eller kolla med kyrkan de kan ju med ha folk eller i alla fall kontakter.
    Är det någon som vet om man kan be kantorn att sjunga solo? Tar de i så fall extra för det?
  • augustibrud2009

Vita Rosen skrev 2009-06-01 18:39:20 följande:

Har ni alla talat med prästen, ni som ska vigas i kyrkan? vi har inte hört ett ord från dem, men än att vi vet vilken präst som är i tjänst det datumet.
    Inte vi, vet inte om de kanske förväntar sig att vi ska ta kontakt med dem och boka tid eller om det är de som ska höra av sig... Men nu börjar det kännas som om man inte kan vänta längre.
  • augustibrud2009
    20090801 skrev 2009-06-01 19:14:45 följande:
    Har just nu lite halv panik. min dator har dött och allt inför bröllopet samt mycket annat ligger på den. Jag ansvarar för fyra hemsidor som även de ligger på den, inte direkt roligt när saker och ting inte fungerar som det ska.
    Usch då, håller tummarna för att det löser sig.
Svar på tråden 1/8 Nr2