Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 Nr2

Solros 2009; Hur har det gått för er?? Har du hört om dina gäster har fått sina inbjudningskort?

Cattis77; Herregud...vad ska man ha för underkläder....suck..köpte du bh å trosa eller korsett eller vad blev det?

EhjärtarE; Hahaha vad kul, jag förstår precis hur han känner. Jag kommer ju ta min m2b´s efternamn, å det är ju inte så vanligt direkt, så jag är jätteorolig över att jag ska signera med mitt gamnla efternamn eller presentera med på liknade sätt... Men man kommer nog in i det fortare än vad man tror, får vi ju hoppas i alla fall

• SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-05-11 21:47:23 följande:
    SaraPayam - Det blev en bh och en hipster-trosa kan man säga! Jag valde en set som jag kan använda fler gånger me när man vill vara "fin". Och bh kan jag använda på 3 olika sätt, utan band, med band o som halterneck...så jag är nöjd!
    Det förstår jag att du är Jag kommer nog med köpa nåt liknande, för en korsett blir ju bara liggandes i garderoben...
  • SaraPayam

Solros 2009 skrev 2009-05-11 22:35:14 följande:

[citat]Solros 2009; Hur har det gått för er?? Har du hört om dina gäster har fått sina inbjudningskort?Jo, de jag skickade inom stan verkar ha kommit fram, de som jag lade på vanlig gul brevlåda vet jag inte - spännande värre
    Hehehe, men då kommer säkert de fram med Vilken tur du hade
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-05-12 06:47:54 följande:
    Håller me dig om korsett att det har man ingen speciell användning för... Blev faktiskt lite besviken på Lindex som har en bröllopsserie. Den serien bestod av 2 bh-ar och trosor o sen bara korsetter och för mig som har lite större byst så fanns det ingen i min kup.strolek. Jag trodde faltiskt jag skulle hitta nån annan bh där oxå men det var misslyckat. Tänkte dom brukar ha bra bh-ar till en bra peng! Så var det här i Kristianstad i varje fall så ja fick leta vidare och ja hittade
    Ja men det va ju lite dåligt. visste faktiskt inte att de hade en bröllopsserie...den får vi kolla in
    Sen är det väl lite så med bh:ar att mna får lite vad man betalar för...jag brukar oftast köpa mina bh:ar i en riktig bh-affär, å jag tycker att kvalitén är mycket bättre på dem...
    Men det va ju skönt att du hittade en bh ändå jag ska ner på stan i dag å kolla lite, får väl se om jag hittar nåt kul
  • SaraPayam
    PixieKatt skrev 2009-05-13 19:43:39 följande:
    Å hej alla!!Jag får vara med här, skall gifta mig den 1/8 på Rånäs slott. Det skall bli så ROLIGT! Vi skall gifta oss borgligt, och just nu har jag ångest över ceremonin ... och vilka låtar som skall sjungas (vi har två musiker som skall spela lite). Får jag fråga vad ni tycker om DiLevas Mirakel och Ted Gärdestads För kärlekens skull? De två är de som är överst på listan nu (vi tänkte ha en när vi går in och en när vi går ut).Vad har ni som har borglig vigsel för musik?Vill någon se våra otroligt vackra ringar finns de i mitt galleri
    Välkommen

Vi gifter oss med borgligt, fast på Bjertorp slott.
    Vi har med mycket funderingar kring vigsel, t.ex. vem ska man lämna buketten till när man växlar ringar eller vem ska ge oss ringarna osv.
    Musiken har vi däremot bestämt, så vi kommer börja med denna;

You´re the inspiration

Everything I Do

Tonight i celebrate my love for you

Vi har däremot inte bestämt vad vi ska ha för in & ut musik...
  • SaraPayam
    20090801 skrev 2009-05-13 23:22:18 följande:
    Hahaha... har listat ut att min första möhippa (i jobbets regi) troligtvis kommer bli den 20 maj. Jag som jobbar natt har studerat schemat och vi är en för mycket den natten, sker aldrig annars. En kollega råkade säga att det skulle vara personalfest samma kväll, jag har inte fått den informationen och har inte sett varken mail eller meddelande på lapp om detta. Nu blir det pirrigt värre fram till dess.
    Hahaha vad kul Men fy vad pirrigt, jag skulle inte stå ut...jag skulle ju vilja veta allt, å säkerligen skulle jag nog inte kunna vara tyst under tiden heller, utan försöka få fram så mycket som möjligt Hehehe sån är jag
  • SaraPayam
    källnatös skrev 2009-05-13 23:36:17 följande:
    Här vill jag oxå vara med!!! Ska gifta mig bogerligt på www.skvattemolla.semed familjen närvarande! Ska fixa m inbjudningarna imorgon!Imorgon ska jag prova brudklänning
    Välkommen
  • SaraPayam

Cattis77: Grattis på födelsedagen Hoppas att du får en underbar dag

• SaraPayam

Det är så svårt det där med musik...vi vet inte heller vad vi ska ha...
    Hur låter eran ingångsmusik?

• SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-14 11:31:24 följande:
    SaraPayam skrev 2009-05-14 10:53:53 följande:
    Inte världens bästa ljud men ändå:www.youtube.com/watch
    Aha är det den, det hade ju inte jag fattat
Svar på tråden 1/8 Nr2