Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 Nr2

Hawaiiii skrev 2009-05-28 18:40:59 följande:
    En liten fråga till er som har klänning och underkjol klart... hur lång ska underkjolen vara? Ska den vara lika lång som brudklänningen eller 2 dm kortare... eller 5 cm kortare? Jag fick hem min underkjol idag och den var alldeles för kort, tror jag.
    Min går ner till vristen. Hur pass kort är din underkjol??
  • SaraPayam

Idag har jag vart å hämtat ut m2b´s morgongåva, så vi får väl hoppas på att han gillar dem
    Hur går det för er andra? Har ni mycket kvar i planeringen? Vi har kvar festprogramet, underkläder å lära oss å dansa vals...hur det nu ska gå

• SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-05-28 20:16:42 följande:
    Knäpper jag den i midjan går den bara till halva smalbenet(!) och det känns ju lite vääl kort!
    Jo då är den nog lite kort...hmm vart beställde du den ifrån, kan du byta den??
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-05-28 21:03:18 följande:
    Hej!Ska alla ha underkjol?? Det ska inte ja.... Vad ska ni ha för utgångsmarsch...det har vi problem med. Vill ha nått som avspeglar oss men utan text så kan våra val kanske bli lite konstiga... Min brorsdotter ska sjunga så det är gratis! Kommer att böla då..Ikväll har vi bokat hotell till bröllopsnatten... Sara-Payam - Är det de enda ni har kvar om jag säger så... Ojoj vad jag ligger bak då!!
    Japp det är bara det Vilket känns bra, sen kommer det säkert tillkomma fler saker...det finns ju alltid nåt som man har glömt...

Just det, det har vi ju inte bestämt heller, kan verkligen inte komma på något som som ingångs respektive utgångsmusik... hmm det är svårt det där,...
  • SaraPayam

Vita Rosen skrev 2009-05-28 20:12:00 följande:

Hej! länge sedag jag skrev här. Nu börjar planeringen på riktigt, äntligen! Vi håller på att jaga kökspersonal, vilket inte är lätt då ingen vill boka upp sig mitt i semestern, vilket jag kan förstå. Men mina stackars nerver vill ha klart detta nu.Ska ni ha någon som sjunger i kyrkan? Vi har en, men hon tar 1500kr, vilket jag tycker låter dyrt, eller? Vad kostar eran solist?
    Det låter faktiskt dyrt...ska hon bara sjunga i kyrkan? Vårt band som vi ska ha under kvällen kommer även att spela under vigseln...
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-28 23:10:40 följande:
    Tycker det är många som tar de priserna, tycker också att det är för dyrt så vi funderar på att låta bli solist i kyrkan. Tror ni att det blir tråkigt utan?
    Alltså nån borde ni väl ha som sjunger...men har du ingen väninna som är duktig på å sjunga..eller kolla med kyrkan de kan ju med ha folk eller i alla fall kontakter.
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-29 11:11:46 följande:
    Är det någon som vet om man kan be kantorn att sjunga solo? Tar de i så fall extra för det?
    Har inte en blekaste aning, men ring å hör med dem.
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-05-29 12:50:24 följande:
    Håller just nu på med att fixa till vigselbladet....ojojoj.. Det pirrar i magen när jag fixar det.Känns skönt att det händer saker nu igen för jag vill inte sitta med det sen precis innan bröllopet.
    Så känner jag med, det känns så skönt å ha allt under kontroll tror man har igen det sen. Jag vet att jag kommer vara helstressad ändå, så det behövs inga extrasaker för att göra det värre
  • SaraPayam

Hur går det tjejer, idag är det ju bara 2 månader kvar

• SaraPayam
    EhjärtarE skrev 2009-06-01 12:31:19 följande:
    Just nu har jag ganska mycket panik för alla saker som vi har kvar att göra (55). Jag som tyckte vi var ute i god tid! Dessutom ska vi resa bort i nästan två veckor... hur ska detta gå!?
    Det kommer att gå jättebra Är det småsaker som vi har kvar å göra eller? Försök å delegera ut vissa saker till nära å kära, så att ni slipper dra det tunga lastet själva. Nåt vi kan hjälpa till med?
Svar på tråden 1/8 Nr2