Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 Nr2

Vi kommer att önska oss pengar till bröllopsresan Så vi får väl hoppas på att det blir nåt sånt

• SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-06-02 20:33:12 följande:
    Okej.... Vi har oxå önskat oss resecheckar och reseväskor.. Men även lite saker till hemmet. Fast nått jag skulle vilja önska är en minnessak eller nått sådant. Ska titta vidare om man kan hitta nått som man gillar och så...Fick precis ett samtal av mamma min att hon o pappa har handlat kläder till bröllopet..hihi... Här är vi ute i god tid! Men det är ju i o för sig bra me ju!! Tyckte det var lite kuligt...
    Vad kul att de har köpt kläder Det är ju verkligen perfekt å köpa festkläder nu pga studenten osv, för det finns ju betydligt mer å välja på än annars
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-06-03 10:01:21 följande:
    Ja, vi tänkte ge oss ut och leta skor nu. I studenttider borde man kunna hitta något bra i de vanliga butikerna och slippa gå till en bröllopsbutik, för det är löjligt vad dyrt att blir bara för att de sätter bröllop framför...
    Såå sant. Det är ju inte klokt egentligen...att de får göra så...
    Så vi får hoppas på att du fynd på stan idag
  • SaraPayam
    20090801 skrev 2009-06-03 10:16:22 följande:
    Tog beslutet igår att köpa en brudklänning till då min första blivit på tok förstor för mig när jag har tappat i omfång, den jag har köpt är en begagnad Maggie Sottero som kostade 12000 som ny och jag fick den för 4000 inkl. underkjol och frakt. Ska nu försöka sälja min andra om denna passar annars får jag sy in den.
    Grattis Måste kännas underbart å ha minskat. Får man fråga hur mycket det är?
    Det måste kännas jättekul å få börja kolla på klänningar ännu en gång
  • SaraPayam
    20090801 skrev 2009-06-03 14:05:27 följande:
    Nu är klänningen på väg hit hem, kommer med posten imorgon. Jag har inte minskat något i vikt sedan mars då jag hade tappat 17kg sedan sommaren -08. Sedan i mars -09 har jag tappat 10cm i midjeomfång och totalt 20cm. Jag har gått från storlek 44 till 38/40.
    Du är duktig du Då har vi tappat lika mycket. Men nu har jag börjat på viktväktarna för å bli av med de sista kilona, så vi får la se hur det ska gå
    Va kul att klänningen är påväg hem, har du nån bild på den?
  • SaraPayam
    20090801 skrev 2009-06-03 15:24:38 följande:
    Kolla i mitt galleri så ser ni den gamla och den nya. Det är två olika typer på klänningar men båda är A-linjeformade.
    De är jättesnygga både två
  • SaraPayam
    ElMac skrev 2009-06-03 20:45:17 följande:
    Vad har ni på agendan för denna vecka och nästa?
    Hmmm den här veckan har gått till å tentaplugga, så när tentan är gjord så är det sommarlov Fram till nästa vecka då jag börjar jobba. Sen så håller vi på å renoverar hemma hos svärföräldrarna så vi ska fortsätta med det, så att vi blir klara nån gång Så bröllopsplaneringen ligger inte högst upp på listan för tillfället
  • SaraPayam
    Småland09 skrev 2009-06-08 07:06:02 följande:
    Åh, förra veckan o denna helgen har det lossnat lite för oss Min käre M2B har inte varit så jättengagerad tidigare men så bokade vi ÄNTLIGEN vår bröllopsresa förra veckan vilket fått honom att inse att det är mindre än 2 månader kvar tills vi åker - och då är det bröllop innan dess, så i helgen köpte han kostym, nu är det bara väst o sånt kvar. Resan blir helt fantastisk! Vi åker först till Hawaii och är i Honolulu i ett par dagar, sedan blir det kryssning runt Hawaii i en vecka (typ all inclusive) och sedan tillbaka till Honolulu i ett par dagar innan vi åker till NYC på vägen hem - stannar där i 5 dagar för lite hejdlös shopping hehe LÄNGTAR!!!
    Det låter verkligen superhärligt
    Vad kul att din sambo har blivit lite mer engagerad, det är ju alltid roligare att planera sånt tillsammans
  • SaraPayam

Vita Rosen skrev 2009-06-08 18:54:19 följande:

Vilka härliga resor ni ska åka!Vi åker på måndagen den 5/8 till Paris i 4 dagar (UTAN BARN!Sedan önskar vi oss en långresa i bröllopspresent, som vi ska göra om 1 1/2 år tillsammans med våra två barn.
    Paris är helt underbart, det är verkligen kärlekens stad. Åå vad jag längtar tillbaka dit
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-06-08 20:45:02 följande:
    Ja, vi sitter och tittar på vad vi ska göra där. Åh va jag längtar =D
    Förstår det. Vi ska ju till Egypten, vilket ska bli superkul, längtar som bara den.
Svar på tråden 1/8 Nr2