• Emma16

    Hjälp med namn...

    Hej!

    Jag har världens roligaste tjejkompisar som håller på att förbereda mig för min kommande möhippa ( om jag nu får nån...)!

    För två veckor sedan när jag var i fjällen med min blivande så kom hotellreceptionisten fram till mig med ett guldkuvert. I stod det "snart smäller det! Lär dig like a virgin-texten utantill! Dina tjejkompisar!". Jag blev sjukt paff!
    Efter det har guldkuverten dykt upp på de mest konstiga ställena, min VD på en av Sverige större banker har gett mig ett, en av killarna som snodde min kille till svensexan förra helgen har gett mig ett och idag fick jag ett när jag var och fixade ögonbrynen, av skönhetssalongen! Sjukt kul idé för jag blir alldeles pirrig så fort jag får syn på ett av dessa kuvert och nervös inför en eventuell hippa. De står olika "uppdrag" i varje kuvert, köpa en stor polkagris, köpa 5 fajktatueringar och nu senast.. kom på 15 namn på "snoppen". Här behöver jag er!! Är det nån som har ett smeknamn för denna kära ägodel?

    Så nyfiken på var den riktiga hippan kan ge för de har verkligen lagt upp förväntingarna i flera veckor nu. Iiiiii!!

    Kram
    Emma

  • Svar på tråden Hjälp med namn...
  • Kajsalisan

    Petter-Niklas, pillen, kuken, ballen, pitten, dick, snorren, pålen.. Nja, inte 15 men 8 ialla fall.. hoppas det bidrar lite? Känns nästan pinsamt att man kan så många..

  • Emma16

    Haha!
    Det var ju jättebra ju!!! Jag kan inte alls fatta att jag glömde själva Petter-Niklas, man kanske börjar bli pryd på gamla dar :)
    Tack snälla- och jag tycker du ska vara stolt att du kunde bidra med så många ;)

  • Emma16

    Kom på.. det är ingen som kan "snoppen" på nåt annat språk, typ spanska, turkiska eller så? Vore kul att impa på tjejerna sen när dte väl är dags...

  • Aleta

    Vilken jättebra idé med alla kuverten!
    Skinnsalami, köttflöjt, familjelyckan, åderpåle.

  • Hammerman

    Tasken, dasen, drulen, skinnflöjten, köttflöjten, dolmen, skruven, snasen, pesen, krigarn, soldaten, geväret, kanonen, bananen, korven, kotten

    Et Cetera in Absurdum

  • Luucie

    Struten, drulen, pålen, picken, snoddas, junior...hm sen kan jag nog inga fler...jo förresten men de är privata nog bara vi som använder hihi.

    Jag skulle bli skitnervös om kuvert dök upp titt som tätt! Jätterolig idé! det blir nog en rolig hippa

  • Emma16

    Hahaha! Skrattar så tårarna rinner!
    Vilka otroligt roliga namn! Skinnsalamin? Köttflöjten? Gu va kul!

    Visst är det en rolig idé? Ser så mycket fram emot va nästa kuvert kan dyka upp nånstans...

  • Luucie

    Kotten är så jäkla fult tycker jag hahaha!

  • Aleta

    Enligt den mycket osäkra källan internet:
    Dachre på turkiska
    Kir på kurdiska
    Fröjdepinne från norska
    cmj.blogg.se/2007/october/synonymer-pa-penis-i-bokstavsordning.html


    Emma16 skrev 2009-04-08 21:50:32 följande:
    Kom på.. det är ingen som kan "snoppen" på nåt annat språk, typ spanska, turkiska eller så? Vore kul att impa på tjejerna sen när dte väl är dags...
  • Heloise

    Åh vilken rolig ide! Fröjdepinne var ju alldeles underbart

Svar på tråden Hjälp med namn...