Inlägg från: lönnsjö |Visa alla inlägg
  • lönnsjö

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Oj vad blir tiden av?!!! 4 månader kvar för vår del. Pirrigt Skickade inbjudningarna igår. Provsmakade bröllopstårtan i tisdags, jättegott
    Har ändrat catering och väntar på ett kostnadsförslag. Allt känns bra så här långt. Tänkte kontakta prästen för jag har många frågor. Vill ju öva i kyrkan med brudföljet och kolla detaljer med de som ska sjunga osv.

Vi kommer att ta mitt efternamn. Båda vill ha det så då gör vi så.
    Ska beställa hindersprövning nu. Kommer "namnbytarlappen" tillsamman med den eller?

• lönnsjö

Okej,tack ska ni ha för hjälpen!

Ja man känner sig verkligen nykär  Jag tycker det är hur kul som helst med planerandet. Känns som om vi har lagt upp det bra. Finjusteringen kvar

• lönnsjö

Hubba skrev 2009-04-20 21:59:02 följande:
    Vet någon hur man gör för att ens bröllopssida ska visas för alla? Våran kommer inte upp...

Klicka på "Min sida".

Sedan klickar du på Inställningar i menyn till vänster. Det står ganska långt ner. Där ska du kryssa i Bröllopssida, sen ska det fungera. Hoppas det hjälpte.

• lönnsjö

Ja just det du måste även kryssa i på samma sida att du vill att bröllopssidan ska visas för alla.

• lönnsjö

Milosmamma: Skitbra jobbat med vikten!! Grattis till -11 kg Nu blev jag inspirerad till att kämpa vidare. Jättefin klänning också i ditt galleri

• lönnsjö

Här är ni ju. Tappade bort denna tråden men nu hittade jag er.
     Snart är det dags...om ca tre månader. Känns som om det är snart. Har ju planerat i över ett år nu.
    Jag är också på jakt efter skor men det löser sig säkert.  Förra söndagen var vi på valskurs och det var jätteroligt. men vi hittar ingen valslåt som vi tycker om så nu lutar det åt en stilla foxtrot till Lucie Silvas "Nothing else matters". M2b är ett stort Metallicafan så den passar utmärkt

Ska boka tid och provsmaka maten och vinet. Hoppas vi hittar ett gott vin, är ingen stor vinälskare precis.

Igår var vi och lyssnade på kören som ska sjunga i kyrkan. Gud så vackert, jag kommer inte att kunna hålla tårarna borta.

• lönnsjö

Tack så mycket SaraPayam
    Allt bra, mycket att planera nu känns det som. Eller ta tag i ska jag väl säga. Roligt roligt  Det mesta är ju klart,lite finjusteringar bara. Kram på dig

Nu ska jag leta efter dekorations diamanter, små sådana, helst i glas. Någon som vet en bra sida att beställa ifrån?

• lönnsjö

Ska genast kolla,tack för tipsen

• lönnsjö

Hjälp, nu har jag beställt skor...bara så där utan att det var meningen. Skulle ju beställa pärlor och diamanter men det blev ett par skor istället. Bild finns i mitt galleri. Vad tycker ni? Kan ju alltid skicka tillbaka dem om de inte uppfyller mina förväntningar.

• lönnsjö

Hubba skrev 2009-05-14 21:00:25 följande:
    Supersöta!! var hittade du dom? (om det är ok att jag frågar...)

Tack

Hittade dem på www.brandos.se. Inte farligt dyra och fraktfritt var det också.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2