Inlägg från: lönnsjö |Visa alla inlägg
  • lönnsjö

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Goaste: jag kan inte få fram ngt pris men jag fick reda på rätt namn. det heter sizoflor sen borde det ju bli billigare meterpris om ni köper en hel rulle. M2b hade ingen prisuppgift eftersom de aldrig har sålt det separat, utan de har det bara till dekoration. Men ring och hör dig för. Lycka till, det kommer att bli jättefint.

• lönnsjö

Goaste skrev 2009-05-20 21:36:00 följande:
    lönnsjö; detta måste jag verkligen kolla upp! Ska sätta mig och ringa runt lite på fredag. Vill du säga i vilken kedja/butik sin M2B jobbar i?Vi ska beställa brudbukett, coursage och lösa rosor och prydnadskål som en och samma florist. Rätt mycket blommor med andra ord. Kan man med att "pruta" då?

Kolla din inbox

• lönnsjö

Goaste skrev 2009-05-21 19:43:15 följande:
    Både jag och min M2B gillar hårdrock så vi funderar på att danas "brudvals" till denna www.youtube.com/watchVåra vänner och de som delar vår musiksmak kommer att känna igen den men inte de andra

Hahaha!! Den ska vi oxå ha. M2b är ett stort Metallicafan Har övat till den här hemma sedan vi gick på valskurs. Fast läraren där sa att den lämpar sig mer som stilla foxtrot. Men det gör väl inget. Tycker det är en jättefin version

• lönnsjö

Goaste skrev 2009-05-21 21:12:15 följande:
    Nä vad tufft! När gifter ni er? Du måste rapportera om gästernas reaktioner. Vart har ni hittat musikklippet? Vill ju ha så bra kvalitet som vanligt...

Gifter oss den 22e.Jag köpte hennes skiva "Breathe in". 69 kr på Ginza

• lönnsjö

augustibrud2009 skrev 2009-05-22 12:39:54 följande:
    lönnsjö skrev 2009-05-20 18:26:33 följande: Vad är det för något ni disskuterar?? Hittar inte det första inlägget :P

Sizoflor

• lönnsjö

Goaste skrev 2009-05-22 00:04:24 följande:
    Aha, samma datum som vi! Kör ni låten från skiva eller hur kör ni musiken?

Jag ska fråga orkestern om de vill spela den annars får det bli skiva.

• lönnsjö

Goaste skrev 2009-05-22 14:58:18 följande:
    Är det studio- eller liveversion på skivan?

Det är en studioinspelning. man har lagt till stråkar också...kanske ngt mer instrument,jag är inte så bra på det där

• lönnsjö

Jag kan inte dansa!!!! Hjälp, har panik...kan verkligen inte ta ett danssteg. Vi var på valskurs men jag har lyckats förtränga alltihopa. Vill ju att det ska se vackert och svävande ut nu blir det i själva verket stakigt och klumpigt...herregud kan inte annat än och skratta

• lönnsjö
    SaraPayam skrev 2009-06-03 09:34:51 följande:
    Ååå vad jag känner igen mig Tur är att m2b har en jobbarkompis som kan det där, så vi att vi kan öva tillsammans med henne
    Hahahaha, känner mig jätteklumpig bredvid m2b när vi övar här hemma. Vilket tålamod han har Vi ska också öva med en jobbarkompis och hennes man. Det är en dam på 62 år som varit danslärare.Kan inte hon hjälpa mig så är hoppet ute, hahaha...får ta med "vår" låt och öva in något som liknar dans
  • lönnsjö

Metallicas Nothing else matters, fast Lucie Silvas version. Jättevacker tycker jag. Finns på youtube

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2