Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Juis31 skrev 2009-06-15 21:18:46 följande:
    Ja precis,de är ju inget roligt o ha en massa annat o tänka på under den kvällen..jag tror de löser sig..man måste vara optimist ibland.. Även om jag känner mig som en pessimist just nu..
    Hehehe
  • SaraPayam
    mindag2009 skrev 2009-06-15 21:26:56 följande:
    Jag jobbar som Sverige chef över ett stort internationelt företag och min man jobbar som service manager (fråga mig inte vad han gör:-S)Vi ska ha 4 marsalkar och 4 tärnor + 2 extremt söta näbbar som ska strö blomblad när jag stiger in med min far (The big american dream)
    Spännande det låter Hahaha nä men man brukar ju inte ha nån koll på vad de gör
    Oj vad många Vad romantiskt det låter, en riktig sagovigsel med andra ord. Det är ju så fint när bruden går in med sin far å blir överlämnad till sin blivande man
    Vi ska inte ha någratärnor å så...tror vi i alla fall..vi ska ju ha en borglig vigsel, så då känns det inte lika nödvändigt..men kanske att m2b´s systerdotter ska ha ringen å så...men hon vågar..hon är liksom bara 1,5 då.
  • SaraPayam
    mindag2009 skrev 2009-06-15 21:48:31 följande:
    Jag skulle vara rädd att ungen skulle stoppa ringen i munnen och råka svälja! "jaha då får vi ta denna vigsel om tre dagar då, när ringen har kommit ut den naturliga vägen "
    HAhaha ja det skulle ju vara hemskt! Men vi får se Annars får väl hennes mamma ha ringarna eller nåt
  • SaraPayam
    Goaste skrev 2009-06-15 23:45:01 följande: