Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

MilosMamma skrev 2009-06-09 19:14:56 följande:
    Hej på er, åh vad kul att det blir lite flöde i tråden =)Själv går de upp o ner, att ett bröllop kan ta såå mycket tid..Hon som skulle sy tärnklänningarna hoppade ju av förra veckan..Panik.Trodde vi hittat en billig tjej men hon skulle ha 1800 bara för o göra dom.alltså styck.Min frissa ringde i fredags o avbokade min håruppsättning. Jag bara What??Då börja hon yra om mitt i semestern och de inte fanns tid, tyvärr hej. Jag vart skitarg o gick enr på måndagen, så nu har jag min tid tillbaka, Man gör Inte så!Mitt i semestern? 29 augusti för fanken.
    Hahaha ja visst är det konstigt

Men hur kan man bara hoppas av så där...grrr vad arg jag hade blivit!! Fick du tillbaka din frisörtid??
  • SaraPayam
    SaraPayam skrev 2009-06-09 19:29:21 följande:
    Hahaha ja visst är det konstigt Men hur kan man bara hoppas av så där...grrr vad arg jag hade blivit!! Fick du tillbaka din frisörtid??
    Läste visst inte att du hade fått tillbaka din tid Det va ju bra i alla fall
  • SaraPayam
    Juis31 skrev 2009-06-09 19:02:21 följande:
    Ja min sambo blev väl inte skitglad..han ba..."Eh..va f*n har du gjoooort",men blev ändå glad..en stund senare..hihi..ska de va ska de va ordentligt!!Tråkigt när de blir som man INTE vill,men de är ju lagt bud ligger på tradera,så du borde fått vad du vunnit!!"Min" säljare har varit skitbra,mailat o frågat om vilken strl jag ville ha,om mina mått passar den klänningen osv..så jag är nöj,so far..den har förstås inte kommit ännu..men jag tror på den iaf..:)Klänningen finns i mitt galleri här på BT..in o kika o säg gärna vad du tycker..jag använder sällan eller aldrig klänning,men tyckte denna va snygg..o i stil med mig..tror jag.. Har du bild på din klänning..är ju nyfiken ju!
    Hahahahha vad roligt Jag tror jag skrattar ihäl mig Hahahaha Stackarn han måste blivit helt chockad

Jättefin klänning, å så skönt att de har mailkontakt med dig, för det hade inte min...så se det som ett positivt tecken

Min finns med i galleriet
  • SaraPayam
    vintage skrev 2009-06-09 19:04:52 följande:
    gifter mig den 15/8, så det närmar sig. tror jag har hittat den perfekta klänningen också, från 1963!!! ringen skulle hämtas igår, då var det för stor så dom var tvunga att ta in den, hoppas bara det blir bra, tur att vi var ute i god tid här...!
    Wow coolt Hur ser den ut?
  • SaraPayam
    Juis31 skrev 2009-06-09 19:36:10 följande:
    Haha,ja de är mååånga som skrattat åt mina påhitt..men men,de bjussar jag på...va fasen,de hade aldrig hänt nåt om inte jag gjorde nå drastiskt..haha..!!Ja,de är skönt att dom har mailkontakt..o som sagt,jag hoppas den kommer som den ska med..:/Ska genast in o kika på ditt galleri..har säkert varit där o snokat tidigare..men men..:)
    hahaha ja det kan jag tänka mig tycker verkligen att det va bra gjort, önskar att man hade hittat på samma sak, men m2b hann före
  • SaraPayam
    Juis31 skrev 2009-06-09 19:41:23 följande:
    Men de är ju jättegulligt att din m2b hann före...visst,vi har varit tillsammans i över 12 år så jag visste vad jag gjorde..haha..hade nog inte vågat om de va kortare tid än så..hade ju en liten aning om att han faktiskt vill leva resten av sitt liv med mig..:)
    Hahaha ja det är sant Men de va ett äldre par som pratade på nyhetsmorgon för ett tag sen å den mannen sa att de första 30 åren va jobbigast i ett förhållade Hahaha tyckte det va så gulligt
  • SaraPayam

Vi va på ett par bekantas 50-åriga bröllopsdag i lördags å när de höll sitt tal så vände de sig till mig å m2b å berättade för alla gästerna att vi ska gifta oss nu i sommar & att de önskar oss 50 lyckliga år tillsammans, tyckte att det va så gulligt Blev helt rörd...kommer gråta som en tok på bröllopet om hon kommer hålla tal...

• SaraPayam
    Juis31 skrev 2009-06-09 19:49:56 följande:
    Oh My Gad..ja men då har vi avverkat,snart,dom 15 första "jobbiga" åren då..pjuuuh,"bara" 15 jobbiga till då..hihi...närå..de är så härligt allting..Men gud va gulligt o säga de i sitt tal..förstår att du kommer bli helt rörd om dom talar på bröllopet..:)
    Hahaha ja vi har ju 26 år kvar Hmmm undra hur detta ska gå
    Ja men visst va det gulligt.
    Min pappa är så nervös inför bröllopet å för att han ska hålla tal Tror att det kommer bli riktigt jobbigt med alla tal å så...är ju jättesnyftig av mig i vanliga fall
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-06-09 19:51:35 följande:
    Jag köpte ju med min på tradera.Vilka handlade ni av?Jag köpte av dressnbest, INTE att rekomendera, jodå klänningen kom o den e super, men frakten har ja inte fått tillbaka och de går inte att få tag i människan. Bah.Men nöjd, det är jag, guu så nöjd ja e.Sarapayam: din vet jag ju är huuuuur fin som helst. sån köpte ju jag med, men fick fel så tur kan man säga för då hittade jag verkligen The one.juis31: ska kika in på din nu..
    Just det så va det ju Att jag aldrig kommer ihåg det..min hette med dressnbest...men de har ju bytt namn hur många gånger som helst...vilken klänning blev det sen då? Finns den i galleriet?
  • SaraPayam
    Juis31 skrev 2009-06-09 19:59:51 följande:
    Jag tror min hette nåt i stil med prinsessklänning..(orkar inte springa o kika),han/hon har iaf bara positiva omdömmen o inte svindyr heller vågar jag påstå jag gav 2300 för klänningen inkl.frakt..Ja men gud ja,jag pratade med min pappa igår,o han undrade vad han skulle ha på sig o va han skulle säga i talet osv..jag sa att han MÅSTE verkligen inte håla tal,om han nu bestämmer sig för att de blir för jobbigt..jag vill ju inte att folk ska känna sig obekväma i sin roll heller..men visst,lite tal är bara roligt..o jag är med blödig..bölar för ingenting,så sminka sig är väl nästan inte lönt inför den stora dagen..haha..oooh,26 år kvar..ja men du,de går fooooort..ska du se..:)..
    Nä men så har vi med sagt, men samtidigt är det ju tradition att de ska hålla tal
    M2b´s släkting ringde precis å berättat att både svärdottern å dottern vad gravida nu Hehehe han kommer ha å göra i början av nästa år Men i alla fall så hade läkaren sagt till hans dotter att inte resa till Sverige...så det är lite synd att de inte kommer. Men samtidigt förstår jag henne, man ska ju verken utsätta sig själv eller barnet för sånt..
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2