Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

andbeyond skrev 2009-06-16 14:06:25 följande:
    Den är lång, ner till hälarna. och lite spansk stil med spets.
    Snyggt Sitter å kollar på klänningar som man kan ha i sommar, måste ut å shoppa lite klänningar å linnen, nu nån dag framöver
  • SaraPayam
    andbeyond skrev 2009-06-16 14:14:55 följande:
    Ah, härligt med sommarkläder! Har det gått bra med träning och mat och så? Så det blir lite extra roligt menar jag?Blir det inte för mig som det verkar, är för lat! Eller har för lite att göra kanske? Hur som helst - jag har tappat motivationen helt klart. Men den kanske kommer tillbaka efter midsommar, vem vet?
    Jo men det har gått ganska så bra. Jag har ju börjat på viktväktarna, å de motiverar ju en till å fortsätta även om det är jobbigt, å sånt uppskattar jag
    Synd att du bor i Stockholm, annars hade vi kunnat gå å träna lite ihop
    Det gör det säkert. Å vid midsommar äter man ju inte så onyttigt heller
  • SaraPayam
    andbeyond skrev 2009-06-16 14:21:40 följande:
    Ja, hade ju varit toppen! Liite långt att åka nu dock Precis, midsommar är ju rena avgiftningsdieten Men å andra sidan ska vi ut i naturen och då är det lättare att komma igång och promenera. Får väl hoppas på det bästa. Kul att det går bra för dig!
    Hahaha ja det är ju lite långt
    Jo men visst är det, sillen å potatisen är ju inte onyttig i sig, utan det är ju alla tillbehören
    Härligt å vara ute å gå, har verkligen kommit igång med promenaderna, går ca 10000 - 16000 steg om dagen, är ganska nöjd med det
  • SaraPayam
    mindag2009 skrev 2009-06-16 15:05:02 följande:
    Hallå!nu har jag gjort liiiite nytta här på jobbet så nu kan jag fortsätta.Är det någon av er som ska ha lysningsmottagning?Vi kommer att ha det på fredagen när alla anländer, men nu till frågan vad vi ska bjuda på?Här är lite förslag:Hälleflundra, murklor, schalottenlök, musselskum och tryffelpotatis.ellerGårdslamm, gremoulata, primörer och bondbönorellerCeasarsallad med kyckling alt. BBQ-marinerade räkorEller ska man duka upp en buffé till gästern?Många har rest långt och vill nog bara koppla av.Hjälp jag blir snart galen på allt som ska planeras.
    Oj svårt, för allt låter ju gott Men om ni ska ha smårätter på bröllopsdagen, kanske det passar bättre med nån rätt istället för buffé, eller?
  • SaraPayam
    mindag2009 skrev 2009-06-16 16:31:28 följande:
    Men det har du ju faktiskt rätt i!Ja men man kanske skulle ha alla rätterna så kan gästerna välja vad de vill ha?Nu har jag iaf varit och provat min klänning för första gången.Men just nu är den bara i linne tyg än så länge. Så jag har fått ett liten titt hur den kommer att bli.Vi kommer att åka nu snart och prata mat mat och mera mat *måste fasiken äta innan annars kommer jag att dö av hunger*Har ni andra klart det mesta eller är det mycket kvar?
    Vad kul, blir den som du har tänkt dig?? Hur kommer den se ut?
    Jo men så skulle ni ju kunna göra För då finns det ju lite alternativ.
    Vad spännande, du får berätta hur det har gått
  • SaraPayam

Middag2009:

Vad kul att det blir som ni själva vill Du får berätta sen hur resultatet blev.
    Vi ska ha blomdekorationer på borden, men vi har vi valt än hur de ska se ut, måste åka å göra det snart. Men de ska i alla fall vara i samma färgskala som min bukett.
    Vad kul å byta klänning Den är jättefin den du ska byta till.

• SaraPayam
    mindag2009 skrev 2009-06-16 20:16:04 följande:
    Jag hoppas att min vigsel klänning är klar snart så jag kan visa den här
    Längtar med spänning. Jag har så tråkigt här hemma!! Sitter här ensam eftersom m2b jobbar i natt Tråkigt...
  • SaraPayam
    mindag2009 skrev 2009-06-16 20:25:59 följande:
    Tråkigt, min är också borta! Bara jag och vovven hemma.Har du och din m2b varit tillsammans länge?
    Nja vi har vart tillsammans 3 ½ år, så, så jättelänge är det ju inte Ni då? Har ni hund, vad är det för ras?
  • SaraPayam
    Boomtown skrev 2009-06-16 21:22:57 följande:
    Nu har Vi varit in till stan och provsmakat tårtfyllningar. Det var godare än vad jag trodde. Det kommer att bli skogshallon och vit choklad. Bild på tårtan finns i galleriet, som vi har valt.
    Ååå vad gott det låter Vilken av tårtorna är det? Den med hjärtform eller den andra?
  • SaraPayam
    mindag2009 skrev 2009-06-16 21:44:48 följande:
    Vi har varit tillsammans nu i 7 år :-SVi har en liten Rusky Toy, jag förstår om du inte vet vad det är för en ras. Men den ser nästan ut som en chihuahua men har ett temperament som en jack russel.
    Aha, jo men det vet jag faktiskt. Är själv hundintresserad, skulle vilja ha hund, men samtidigt tycker jag inte att vi har tid för det, å det ska man ju ha.
    Är det en tik eller hane?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2