Mitt hjärta 2008 skrev 2009-06-24 21:18:25 följande:
MilosMamma skrev 2009-06-24 14:41:47 följande:
Det kommer säkert bli jättefint! Har du ingen vännina som kan komma över och hjälpa dig så du får provat den? Jag har nyss varit hos sömmerskan och lagt ut klänningen, bara att inse att jag lyckas inte gå ner mycket mer i vikt just nu. Jag har känt mig oehört stressad över vikten men orkar inte jaga mig själv med detta längre. Jag har landat på en hyffsad nivå som jag kan känna mig nöjd med. Hon fick lägga ut den lite över bysten, vilket alltid är mitt stora bekymmer med kläder.. Men jag ska försöka gå ner ett kilo till iaf, för att allt ska sitta liiite bättre tror jag. Det finns utrymme för att göra det utan att klänningen ska bli för stor. Hur kommer ni andra smycka lokalen? Inte borden utan resten av lokalen, kommer ni göra något åt den? Jag vill piffa till vår lite men har idétorka..
Okay, men det finns ingen anledning å stressa över vikten, då står man bara stilla istället. Jag kan varmt rekomendera viktväktarna, de är verkligen superbra, där handlar det liksom inte om å banta, utan att äta rätt
Hoppas att det löser sig med klänningen