Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Annecarin skrev 2009-07-01 22:52:20 följande:
    Jag har köpt på Lindex, till ett bra pris. Tydligen ska man kunna återanvända dem, har inte provat den ännu till klänningen.
    Det kan men helt klart, jag har säkert använt min 10-15ggr, å den sitter fortfarande lika bra ;-D
  • SaraPayam
    BrideToBe09 skrev 2009-07-02 08:35:44 följande:
    Men! Låter ju kanon!! Får ju rusa iväg och leta rätt på de där löstuttarna genast!! Bra pris också, helt överkomligt.
    HAhahaha löstuttar, tack du har gett mig dagens första skrattanfall
  • SaraPayam
    Lischen skrev 2009-07-02 09:25:46 följande:
    ...det är en dryg månad kvar nu och det är kaos i min skalle. Vad är kvar att göra? Vad har jag missat? Hur ska vi göra allt? När?(SaraPayam; Jag tjyv-kikar på din lista på presentationen med jämna mellanrum för du verkar ha koll... Tack för det!! )
    Ja men det känns som om jag har koll Det har verkligen vart toppenbra å skriva upp allt som man har gjort, för då har man ju koll.
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-07-02 14:14:50 följande:
    Jag kommer vara utan nått alls imin klänning. Jag har ju korsettsnörning och det blir bäst utan nått under.
    Jo men det har jag med, men jag känner att det ska ju ändå inte vara klänningen som ska hålla in allt hull Å sen vill man ju se lite snygg ut under med
    Men det är klart, har man inget hull å perfekt bröst så kan man väl helt klart använda klänningen som den är
  • SaraPayam
    andbeyond skrev 2009-07-02 14:19:24 följande:
    Haha, mina bröst skulle få ett eget liv utan BH.. då skulle vi vara 4st där framme vid altaret Ska ut och prova BH:ar snart jag med, men med 75G så är det inte enkelt att hitta något som är fint och användbart :/
    Hahaha det här är för roligt Nä det är klart, det kan ju inte vara allt för lätt å hitta bh, men jag va på twilfit eller vad de heter, å de hade jättemycket fint
  • SaraPayam
    andbeyond skrev 2009-07-02 14:23:16 följande:
    Jo, brukar leta på Change med de har rea nu så det var typ helt urplockat! Är dock flera veckor kvar så det ordnar sig nog. Provade en BH sist som var SÅ tant - såg ut som 2 ank-näbbar!
    Hahahaha vad hemskt!! Hehehe jag tror jag dör....hahahaha
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-07-02 14:23:49 följande:
    ja man kanske skulle köpa en axelbandslös pushuppare.Liksom med viktminskningen, och graviditeten osv är man ju inte drömmen precis, Haha.Tur jag ska få nya =)
    Hahahaha vaddå nya?? Bröst??

Jo men allvarligt, en axelbandslös kan man ju helt klart ha, å det har man ju alltid användning för sen med
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-07-02 14:33:45 följande:
    Japp ett par nya boops =)Jag har då kämpat mig ner 50 kilo och är smal igen, då hänger mina som skinnlappar till knäna och det vill jag inte som 23 åring =)Så då fyller vi i dom, så dom ser ut som vanligt igen. Inga stora utan helt normala bara.
    Jo men det förstår jag att du vill Jag tycker att mina har blivit större nu när jag har gått ner mina 20...tyckte knappt att jag hade bröst innan, en a-kupa va liksom för stor..men nu har jag b-kupa Så jag är nöjd
    När planerar du å göra operationen då?
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-07-02 14:39:49 följande:
    jag har 10 kilo kvar, men vi har lagt att ja ska ner dom 10 kilo innan nästa år, sen har jag ett år på mej att spara till dom o sen göra dom.så det blir inget pamela anderson utan ett par Pernilla igen ett par B eller C beroende på min kroppsform då.
    Spännande. Själv är jag lite emot å gå igenom operationer, om man verkligen inte behöver det, men samtidigt förstår jag verkligen att du vill det här. Så jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dig
  • SaraPayam
    EmmaS skrev 2009-07-02 22:06:36 följande:
    Lite tips på nattkläder! Det är ju lite roligt att ha aningen snyggare nattkläder på sin bröllopsnatt. Lindex rear ut vita fina nattlinnen för 99:- Titta in dem om ni vill ha fina och billiga sovkläder! www.lindex.com/Product/ImageZoom.aspx Så här ser de ut! =D
    Jättesött, jag köpt lite nattlinnen å så på twilfit & på www.evasunderklader.se/ de hade supersnabb leverans, fick nattlinnet efter 2 dagar
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2