Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

brud2009 skrev 2009-06-30 16:26:32 följande:
    Nu har jag äntligen bokat tårta, det blir hallon och choklad mums Hon är verkligen jätteduktig så jag tror att det kommer bli kanon I morgon är det dax att träffa prästen samt göra en ny provuppsättning, den här gången med lite extra hår
    Det låter supersmaskigt
    Vad spännande med provuppsättning. Har du bestämt dig för vilken frisyr du ska ha?
  • SaraPayam
    brud2009 skrev 2009-06-30 18:07:23 följande:
    Ja frisyren är "spikad", provade för några veckor sen men tyckte det blev för kort i bak (ska ha halvuppsatt) när vi lockade så nu ska vi prova igen med lite löshår som fyller ut och förlänger. Ska bli spännande och se hur det blir
    Det låter snyggt
  • SaraPayam
    brud2009 skrev 2009-06-30 18:11:06 följande:
    Är det någon som ska ha små påsar med godis i vid tallriken? Vad stoppar ni i dem???Vi ska ha de som bordsplaceringskort men vet inte vilket godis vi ska stoppa i, helst skulle jag vilja ha något som går i färgtemat, vitt, mörkrött, rosa el. silver
    Vi kommer inte att ha det. Men om vi skulle ha haft det så skulle vi lagt i polkagrisar, eftersom de görs här i närheten Å sen är de ju ganska friska i smaken
  • SaraPayam
    brud2009 skrev 2009-06-30 20:27:47 följande:
    Haha, smart
    Det hade ju vart rätt kul å ha det...men tror inte att det blir så.
    Men något med mintsmak är ju rätt smart å lägga i, för efter maten är kanske inte andedräkten den bästa
  • SaraPayam
    bröllpsplaner skrev 2009-06-30 20:30:13 följande:
    någon som har tips om vad att göra på festen efter bröllopet, sitter fast. Vi ska ha ett litet bröllop med 30 närvarande och ha middag med fest efteråt hemma i trädgården
    Hmmm, ja du...kan ni inte ha lite lekar, frågestund (om vem som känner er som brudpar bäst) eller liknande...Sen kan ni ju ha lite dans Hmm kommer inte på något mer just nu..
  • SaraPayam

Idag har vi 1 månad kvar till vår stora dag Det känns så härligt

• SaraPayam
    Flugan81 skrev 2009-06-30 21:47:37 följande:
    Hej! Jag ska gifta mig 28/8...va tänkt att vi skulle åka till Venedig med våra respektive familjer och ha en enkel men intim ceremoni.. så inget planerat för något här hemma. Fick veta förra veckan att det kommer bli otroligt svårt då italienarna har så stränga regler, och svenska präster har inte vigselrätt! Så här står jag... INGET är klart.,.. och ganska så exakt 2 månader kvar... tror ni det är läge för lite panik?Vad gör jag? Hjäääälp....
    Hmmm vad jobbigt. Men kan ni inte ha en borglig vigsel på hemmaplan, å sen åka iväg till Italien? Visst det blir inte som ni har tänkt er, men det är ju en nödlösning...
  • SaraPayam
    Lischen skrev 2009-07-01 12:23:06 följande:
    Jag var o provade underkläder igår men jag hittade inget. Jag måste åka tillbaka när det är mindre folk i affären så jag kan få lite hjälp, och så ska jag nog försöka ta med klänningen så jag vet att det passar tillsammans. Klänningen är lite låg i ryggen, min vanliga axelbandslösa BH syns helt o hållet.
    Det är klart, då är det kanske lite svårt å ha en bh till de..men du det finns ju så "silikonbh" som man bara fäster på brösten, det kanske kan vara något...för då slipper du ju bandet i ryggen...
  • SaraPayam
    Lischen skrev 2009-07-01 12:28:57 följande:
    Jag har inte ens tänkt på det... mina "behag" är i behov av lite mer stöttning... Undrar om det fungerar då?! Vet du om man kan prova såna innan man köper dem, eller får man lov att chansa??!
    Alltså jag köpte ett par när jag skulle på bröllop för två år sen, å de sitter ju väldigt bra, men jag är ju inte så storbystad, men testa du, det är ju värt ett försök
  • SaraPayam
    BrideToBe09 skrev 2009-07-01 14:25:21 följande:
    Ett klart alternativ för mig med. Djup rygg på klänningen, ingen BH går att ha, emn jag känner mig "naken" utan något på brösten. Dessutom har jag inga stora behag så allt som förstorar dem lite är välkommet (känns ju lite lustigt när de inte ens ligger mot tyget i klänningen ).Vad kostar de?
    Jag har för mig att jag gav omkring 300kr när jag köpte min, så de är ju inte speciellt dyra.
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2