-
Hahaha, du hinner nog ångra dig Men visst ligger det mycket i det du skriver, det är ju lägg å gå upp för mycket under en graviditet...tyvärr...MilosMamma skrev 2009-04-23 16:44:27 följande:jo, fast å andra sidan blir man ju sjuuukt hungrig som gravid, har man sen totalt vattenfyllda ben o väger över 100 orkar man liksom inte gå på promenad, bara ligga i soffan o äta, helt sjukt.Så jag riskerar inte att bli en soffpotatis en gång till, 1 barn räcker gott o väl.
-
Våra med Men vi hade glömt å skicka in om namnbytet, så ska skicka det i helgen, nu känns det verkligen som att det är på riktigtMammaMiaa skrev 2009-04-24 18:03:51 följande:Idag kom papperna från skatteverket. Det känns så härligt.
-
wow vilken skillnadMilosMamma skrev 2009-04-24 18:33:50 följande:Hej hoppja la in en bild i galleriet.I julas var jag brunett, bilden på när jag är blond är tagen idag, lite skillnad syns de väl? de e ju ca 11 kg.
-
Det är klart du får VälkommenMailan skrev 2009-04-27 21:46:57 följande:får jag också vara med här? gifter mig 090807, fast borgerligt.
-
Ja/vi gifter oss borgligtMailan skrev 2009-04-27 22:01:17 följande:tackar!!!Ngn mer än jag som gifter sig borgerligt?
-
HahahahahaMilosMamma skrev 2009-04-27 22:16:32 följande:Hello, välkommen mailan =)Idag handlade vi m2b s kläder, han vart så jävla sjukt snygg så jag ville nästan slita av han kläderna i butiken så skönt o kunna bocka av en sak till på listan.det vart en kritsträcksrandig kostym, fast inte så skarpa ränder, svart väst o vit skjorta o svart slips =)
Snyggt!! Vad kul att ni har fixat kläder, det ska vi göra imon, vi har ju en riktig bröllopsvecka framför oss.
Imon ska vi på stan å fixa kläder till m2b, sen ska vi leta skor & klippa oss.
På torsdag åker vi till slottet å provsmakar menyn, sen dagen efter ska vi provsmaka tårtor & efter det ska jag träffa frisören -
Aha, spännnade, vi kommer ju att gifta oss på slott tillsammans med våra nära å kära, så det kommer bli som ett vanligt bröllop, fast borgligtMailan skrev 2009-04-27 22:18:05 följande:hehe, ja jag får rätta mig själv dårå.. Vi gifter oss borgerligt. Var på stadshuset idag och fixade med papprena, så nu väntar vi på besked om vilken tid vi kommer få
-
Hahahaha det kan jag tänka mig Wow vilket bra prisMilosMamma skrev 2009-04-27 22:24:01 följande:Dressman åh skiiiiitsnygga kostymer för endast 1200 spännmassa olika modeller.M2b tog en ungdomligare modell som är lite mer åtsittande och lite mer figursydd, SÅ snyggt =)
-
Detta är klartt hos oss:
♥ Slott ♥ Makeup
♥ Bröllopsklänning ♥ Gästlista
♥ Prov Inbjudningskort ♥ Toastmaster & toastmadame
♥ Frimärken ♥ Frisör
♥ Fotograf ♥ Manschettknappar
♥ Band ♥ Musik till vigseln
♥ Musik till vals ♥ Bokat manikyr
♥ Öronhängen ♥ Armband
♥ Halsband ♥ Bröllopsresa - Egypten
♥ Göra inbjudningskort ♥ Underkjol
♥ Skickat inbjudningskorten ♥ Vigselförrättare
♥ Bröllopspresent till m2b ♥ Hindersprövning
♥ Göra min hårdekoration ♥ Kostym
♥ Ringar ♥ Skor till mig
♥ Bokat florist
Vi har haft en heldag på stan idag, så har fixat skor till mig, hyrt frackcote till m2b och köpt skjorta, mm. Sen va vi och beställde våra vigselringar, så snygga -
Sånt är ju jättekul, våra är med specialdesignade, å det känns ju jättekul Jag va så säker på att jag ville ha en till vitguldsring, men det slutade med en i rött guld i stället Men det blev jättesnyggt med den kontrastenMailan skrev 2009-04-28 16:56:11 följande:detta är färdigt för oss!!- plats- ringceremonitalare- mat bestämd- klänning (nästan, håller på att sys upp)- mina skor- mina underkläder- ngt blått- ngt lånat (min mormors äkta pärlhalsband från början av 60-talet)- hindersprövning- vigselpappersgrej- tårta- godispåse till gästerna- fotografmen vi har mkt praktiska grejer kvar.. som hur vi vill att bordsdekorationen ska vara och sånt.. plus ringarna!!! en vän till mig är nyutbildad guldsmed så hon ska ev göra dem, specialdesignade för oss