Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Mailan skrev 2009-04-28 17:02:38 följande:
    min ska nog vara i vitguld. Vi ska även passa på att byta våra förlovningringar. För när vi köpte dem så var vi fattiga studenter och ringarna är verkligen jättetunna. De kommer troligtvis också bli i vitguld.
    Det är jättesnyggt med vittguld, våra förlovningsringar är ju i det Vi designade dem själva, så det känns lite kul. Vad vill ni ha för ringar?
    Vad ska ni skriva i dem?
    Vår guldsmed sa att man brukar ha sin respektives namn i förlovningsringen & sen skriver man bådas i vigselringen. Så så har vi gjort
    Ååååå vill ha min ring NU!!!
  • SaraPayam
    annmka skrev 2009-04-28 17:07:03 följande:
    åååå va alla har tänkt till!!! Vi gifter oss utomhus när solen skiner från en klarblå himmel(hoppas) och sen middag med dans(DJ) så länge vi orkar:) Lite riskabelt att va utomhus, men de brukar väl vara fint väder i slutet av Augusti?! Jaja,, hoppas de iaf:)
    Det hoppas vi med på, vi får se till å prata med vädergudarna nu så att det är fint väder då Å sen får vi se till å inte döda några spindlar För då kan det ju bli regn.
  • SaraPayam

Tjejer ska ni ha nånting blått, lånat, gammalt och nytt??
    Vad ska det vara i så fall?

Kan man ha så här?

Nånting nytt - klänningen
    Nånting lånat - farmors pärlhalsband
    Nånting gammalt - ett par öronhängen som jag har fått från farmor när jag va 10, om själv fick dem i samma ålder utav sin mamma.
    Nånting blått??? - Nån som har nåt kul förslag...vill inte ha sånt där band...

• SaraPayam

Hahaha det va ju lite kul, milosmamma

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-28 19:10:58 följande:
    Nahe nu ska jag gympa aerobics här hemma i vardagsrummet, ska bara dra ner persiennerna först =) Jag återkommer om ca 1 timma =)
    Hehehe lycka till
  • SaraPayam
    Mailan skrev 2009-04-28 20:06:34 följande:
    vi ska också vara utomhus! Hoppas verkligen på fint väder!har bilder i galleriet på vårt landställe där ceremonin ska äga rum. Titta gärna in
    Jättefint Vad mysigt å gifta sig precis vid vattnet.
  • SaraPayam
    Mailan skrev 2009-04-28 20:06:34 följande:
    vi ska också vara utomhus! Hoppas verkligen på fint väder!har bilder i galleriet på vårt landställe där ceremonin ska äga rum. Titta gärna in
    Jättefint Vad mysigt å gifta sig precis vid vattnet.
  • SaraPayam

MW 090829 skrev 2009-04-29 09:59:27 följande:

Har ni bestämt vad ni ska ha för mat?
    Vi ska proväta våra menyval imorgon
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-29 10:08:33 följande:
    fläskfile o pot gratäng sallad smör bröd ost, vi gör ju maten självaMW 090829 skrev 2009-04-29 09:59:27 följande:
    Gu vad gott, när får vi komma
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2