• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 4

Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 4
  • isop

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-21 11:11:05 följande:

Fast det är bättre att vara det nu än nästa vecka
    Absolut Hade bara tänkt hinna med en massa saker som jag kanske inte orkar... fixa saker till bröllopet.
  • Nalle Puh 40
    isop skrev 2009-05-21 11:41:55 följande:
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-21 11:11:05 följande: Absolut Hade bara tänkt hinna med en massa saker som jag kanske inte orkar... fixa saker till bröllopet.
    Jag oxå och att träna det sista
  • Kärlekensskull

Ja nu är det fullrulle. Om 8 dagar är man FRU!! Gud så härligt!

• Nalle Puh 40
    Blanka23 skrev 2009-05-21 11:32:51 följande:
    Fy inte kul med förkylning...jag åkte på magsjuka förra vecka och gick ner 1 kg ofrivilligt men när man vill gå ner då sliter man häcken av sig...himla knepigt...På lördag få vi de första gästerna som kommer ända från Bosnien och ska vara här i en månad sen under veckan kommer nog flera från USA,Holland och Tyskland...spännande
    Oj, vad långt de åker. Våra längsta åker ca 25 mil
  • Blanka23

Ju det blir en bit att åka när vi alla bor lite överallt. Jag är själv född och uppväxt i Bosnien men har bott här i snart 10 år så nu hoppas vi att de ska få en trevligt vistelse här som vi får när vi är på semester hos de.

Så brudar hur har ni tänkt är med fotograferingen,ser ut som att vi får en regnig pingst beroende så klart vart i landet vi bor.
    Jag håller värkligen tummar att det ska bli lite soligt.åtminstone medans vi ska fotas =)

• Nalle Puh 40
    Blanka23 skrev 2009-05-22 11:12:17 följande:
    Ju det blir en bit att åka när vi alla bor lite överallt. Jag är själv född och uppväxt i Bosnien men har bott här i snart 10 år så nu hoppas vi att de ska få en trevligt vistelse här som vi får när vi är på semester hos de.Så brudar hur har ni tänkt är med fotograferingen,ser ut som att vi får en regnig pingst beroende så klart vart i landet vi bor.Jag håller värkligen tummar att det ska bli lite soligt.åtminstone medans vi ska fotas =)
    VA, ska det regna???
  • isop

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-22 11:23:45 följande:

VA, ska det regna???
    Nej, det ska det inte! Inte där jag bor
  • isop

svt.se/vader har tiodygnsprognos om man skriver in sin ort. Jag har kollat där länge nu och det brukar förändras allt eftersom dagen går vad de tror om vädret längre fram. I morse stod det att vi skulle få sol nästa lördag, 13 grader och 9 sekundmeter vind (rätt blåsigt, alltså), nu står det sol, 19 grader och 2 sekundmeter. Bara att hålla tummarna.

• Nalle Puh 40
    isop skrev 2009-05-22 12:11:27 följande:
    svt.se/vader har tiodygnsprognos om man skriver in sin ort. Jag har kollat där länge nu och det brukar förändras allt eftersom dagen går vad de tror om vädret längre fram. I morse stod det att vi skulle få sol nästa lördag, 13 grader och 9 sekundmeter vind (rätt blåsigt, alltså), nu står det sol, 19 grader och 2 sekundmeter. Bara att hålla tummarna.
    *håller både tummar och tår*
Svar på tråden Pingst 2009 del 4