• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 4

Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 4
  • Nalle Puh 40

Igår var vi i kyrkan och tittade hur vi ska stå och hur vi ska ha filmkameran ihop med våra föräldrar och DÅ kändes det verkligt på något sätt

• Blanka23

Vi har nå inget att oroa oss va det gäller vädret,sol och varmt ska det bli över pingsten,förlåt om jag skrämde vassa av er...

Jag kommer gå in med min pappa,tycker att det är något fint både för mig och min far och sen blir det helt underbart att gifta sig med min blivande man.

Nu har jag semester i fyra veckor och ska bara njuta av att vara gift och att jag har mina nära och kära från hela världen samlade....

• Nalle Puh 40

Vill ha massor av sol men inte för varmt bara

• Pingst09

Men 21° och sol blir väl lagom va? Och svag ostlig vind. I alla fall här där jag bor! Härligt!
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-25 20:57:33 följande:

Vill ha massor av sol men inte för varmt bara
  • Kärlekensskull

Ja vädret verkar ju bli bra. I går ringde vår DJ och sa att han fått en stroke för 4 dagar sen. Snacka om att vi fick PANIK!! Men tillslut så löste det sig fast 1500:- dyrare. Men vad ska man göra? Blir ju inget kul utan musik. Sen var vi och betalde hotellet också. Skönt att kunna bocka av på listan. Nu är det bara 4 dagar kvar Vilken underbar dag vi har framför oss. Längtar sååååå!

• isop

Grattis till alla er som ska få fint väder, här nere i Skåne ska det bli regn och blåsigt :(

Men, vi ska ordna det fint ändå (pepp, pepp på mig själv).

• Nalle Puh 40
    isop skrev 2009-05-26 09:02:06 följande:
    Grattis till alla er som ska få fint väder, här nere i Skåne ska det bli regn och blåsigt :(Men, vi ska ordna det fint ändå (pepp, pepp på mig själv).
    I småland har de lovat sol så det får de faktiskt hålla nu
  • Nalle Puh 40

På SMHI visar de sol och lite moln och 18 grader, PERFEKT

• Neki
    isop skrev 2009-05-26 09:02:06 följande:
    Grattis till alla er som ska få fint väder, här nere i Skåne ska det bli regn och blåsigt :(Men, vi ska ordna det fint ändå (pepp, pepp på mig själv).
    WHAT?! Jag har hört att det ska bli sol sol sol i Skåne...?
  • isop
    Neki skrev 2009-05-26 09:57:30 följande:
    WHAT?! Jag har hört att det ska bli sol sol sol i Skåne...?
    Hoppas innerligt att du har rätt och jag har fel!
Svar på tråden Pingst 2009 del 4