Pingst 2009 del 4
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Om en vecka sitter jag hos frissan, längtar...
ja bara en vecka kvar!!!
Själv är man redan gift vid den här tiden nästa veckan=) såååå spännande,längtar i massor....och hoppas på bra vädret som det såg ut så ska det vara fint och soligt men och andra sidan så är inre det det viktigaste eller hur ??
åhhh ja, om en vecka sitter man vid middagsbordet och är gift!!! Det känns helt sjukt...
Igår skickade vi namnändringen till prästen då hon ville ha den innan lördagen. Så efter mycket velande fram och tillbaka byter jag till M2B efternamn med mitt eget som mellannamn.
Pust det var ett svårt beslut då vi båda har väldigt ovanliga namn...
Hur har ni gjort? Bytt-haft kvar ert?
Börjar bli orolig för vädret... vill ju inte att det ska ösa ner eller vara svinkallt.... Längtar tills på lördag!!!!!!
Oj, här har jag missat en tråd igen. Eller så lade jag bara inte in den i favoriter...
Jag håller koll på vädret på yr.no och häromdagen visade det att det skulle regna typ hela veckan, men nu ska det inte komma en mm utom på tisdag eller vad det var. Dock blåsigt...mellan 5 och 10 sekundmeter. Ska kika in på svt.se/vader också..
Idag drog de iväg med guben på svensexa. Det skulle inte bli så sent, hörde för en stund sedan att de var tillbaka här på byn nu i alla fall, så vi får välan se när han ramlar in, förhoppningsvis gåendes Annars få ahn en jobbig dag i morgon då vi har en del att göra!
Ayla sthlm skrev 2009-05-23 18:53:35 följande:
Nu står det samma sa på båbde yr.no och svt.se/vader dvs:
Lördag: 22 grader varmt, sol, svag sydvaästlig vind och 0 mm nederbörd! Gör ju ingenting alls om dom förutspått det rätt!!
Vi har beställt sol så det är lugnt för vår del