• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 4

Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 4
  • Blanka23

Nu känns det helt underbarat att vara gift,vi fick en dag som vi bara kunnat drömma om,helt underbart.

Stort grattis och lycka till till er alla

• Nalle Puh 40

Blir det bebisar för alla pingstbrudar nu eller har ni det innan???

• Blanka23

Vi har längtat i massor efter en bebis länge nu så för oss blir det bebisverktan som gäller =) nu håller vi tummar att den här gången ska gå hela vägen.

• Idefixen

Vi har en liten dotter på 9 månader, men ska nog köra igång med syskonverksta nu

• isop

Nalle Puh 40 skrev 2009-06-03 20:42:00 följande:

Blir det bebisar för alla pingstbrudar nu eller har ni det innan???
    Vi tänkte faktiskt se om det går, vi har inte försökt innan. Jag slutade med p-pillerna precis till bröllopet och har ingen aning om när kroppen tänker komma igång igen.
  • karni5

Grattis allihopa! Nu är vi också lyckligt gifta. Vi hade också underbart väder och allt klaffade perfekt!!!!!!Har aldrig haft det så roligt som denna dag i hela mitt liv! Vi är såååååååå lyckliga! Kram alla fruar!

• Kärlekensskull

Vi har en son på 2 år men det får nog bli ett syskon snart Tar nog ur spiralen efter sommaren

• Kärlekensskull

Ja nu får vi gå med i Familjeliv istället och fortsätta där. Kommer sakna BT nu när bröllopet är över. Vad ska man göra nu vid datorn om man inte ska kolla bt 10 ggr om dagen

• Nalle Puh 40
    isop skrev 2009-06-04 16:34:33 följande:
    Nalle Puh 40 skrev 2009-06-03 20:42:00 följande:Vi tänkte faktiskt se om det går, vi har inte försökt innan. Jag slutade med p-pillerna precis till bröllopet och har ingen aning om när kroppen tänker komma igång igen.
    Vi har inte heller försökt innan men slutade med mina p-piller veckan innan bröllopet och äntligen har sexlusten kommit tillbaka, får se vart det leder...
Svar på tråden Pingst 2009 del 4