Inlägg från: Nalle Puh 40 |Visa alla inlägg
  • Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 4

isop skrev 2009-05-22 12:11:27 följande:
    svt.se/vader har tiodygnsprognos om man skriver in sin ort. Jag har kollat där länge nu och det brukar förändras allt eftersom dagen går vad de tror om vädret längre fram. I morse stod det att vi skulle få sol nästa lördag, 13 grader och 9 sekundmeter vind (rätt blåsigt, alltså), nu står det sol, 19 grader och 2 sekundmeter. Bara att hålla tummarna.
    *håller både tummar och tår*
  • Nalle Puh 40

Om en vecka sitter jag hos frissan, längtar...

• Nalle Puh 40
    Blanka23 skrev 2009-05-23 17:23:02 följande:
    Själv är man redan gift vid den här tiden nästa veckan=) såååå spännande,längtar i massor....och hoppas på bra vädret som det såg ut så ska det vara fint och soligt men och andra sidan så är inre det det viktigaste eller hur ??
    Nej, men det underläggar om det inte öser ner precis hela tiden
  • Nalle Puh 40

Ayla sthlm skrev 2009-05-23 18:53:35 följande:

åhhh ja, om en vecka sitter man vid middagsbordet och är gift!!! Det känns helt sjukt...Igår skickade vi namnändringen till prästen då hon ville ha den innan lördagen. Så efter mycket velande fram och tillbaka byter jag till M2B efternamn med mitt eget som mellannamn.Pust det var ett svårt beslut då vi båda har väldigt ovanliga namn...Hur har ni gjort? Bytt-haft kvar ert?
    Vi byter till sambons morfars namn (som han hade som ogift)
  • Nalle Puh 40

Vi har beställt sol så det är lugnt för vår del

• Nalle Puh 40
    Idefixen skrev 2009-05-24 10:34:35 följande:
    Haha, förresten, måste bara berätta. Kantorn ringde mig igår.(vi har valt 2 låtar från kyrkmusik.se eller va sidan nu heter, att ha som ingångs resp. utgångsmusik)Då säger hon, att 1 vecka är för kort tid att lära sig dessa låtar, så hon undrar om vi kan tänka oss att byta musik.....Då frågar jag vilka låtar hon kan... hon är nybörjare....då säger hon att HON KAN 3 ST LÅTAR?!?!?!?Ja som ba,... jaha... ja, ja ska lyssna på de du kan spela, sen hör ja av mig....Så, sen ringde jag henne å sa att vi verkligen vill ha låtarna vi valt, så då skulle hon kontakta en annan kantor å kolla om han kan ta spelningen.Ja blev nästan irriterad!! 3 låtar?!?!
    Är det inte deras jobb att spela det ni VILL?
  • Nalle Puh 40

Vem ska ni gå in med i kyrkan?
    Jag vill gå in med pappa men han vill egentligen inte det (vill inte vara i centrum mer än nödvändigt) men vet att han gör det om jag verkligen vill det (har världens bästa pappa som skulle åka 100 mil om jag fått punktering...)men vill inte att han ska göra något som han inte vill innerst inne...

Förstår ni???

• Nalle Puh 40
    isop skrev 2009-05-25 09:14:37 följande:
    Jag ska gå in med min blivande.I helgen stök jag panelgardinerna, vi satte ihop ett fest/vigselprogram och fixade med uteplatsen.Tyvärr vill min förkylning inte ge med sig, jag är fortfarande ganska dålig. Inte kan jag vila riktigt heller.Blir trött av alla krav på om jag ska ha brudbukett eller inte, vad det ska serveras för snaps, osv... jag ville bara ha något enkelt... huvudet känns som bomull...
    Har oxå min förkylning kvar
  • Nalle Puh 40

Har hört att det ska bli fint väder iaf

• Nalle Puh 40

Igår var vi i kyrkan och tittade hur vi ska stå och hur vi ska ha filmkameran ihop med våra föräldrar och DÅ kändes det verkligt på något sätt

Svar på tråden Pingst 2009 del 4