Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 nr 4

men klart man påverkas! Är ju en skitjobbig grej!! Man har ju liksom utgifter redan så det räcker...

Miss Moneypenny skrev 2009-06-03 08:23:09 följande:

Ja, jag hoppas att vi får rätt enligt lagen. Men det finns nåt som säger att om det är orimligt billigt så kan man inte göra nåt. Tex om man får ett pris på 10 kr för en bil så är det så orimligt att man inte kan få rätt. Men 11500 för fem nätter på Borneo med lite utflykter och transporter för två personer låter ju inte helt galet billigt tycker jag. Resebyråkillen själv märkte ju inte ens det utan skrev ut orderbekräftelse och faktura.Usch, det här sänker verkligen humöret. Egentligen borde man inte låta sig påverkas men jag kan inte hjälpa det.
  • MulleNuh

oj då.. Så typiskt!!!! Men ja visst måste man se till att man är frisk....

Twixiee skrev 2009-06-03 10:32:30 följande:
    Jag är lite kluven för tillfället. Jag fick igår en akut operationstid för att ta bort en knöl jag har på halsen. Här kommer det som är lite tråkigt.. Tiden är den 9 juni, och vi gifter oss den 19 juni. Jag kommer med andra ord att ha ett 5-6cm långt 'färskt' ärr mitt på halsen.. Hälsan är ju viktigast, även före sitt eget bröllop. Jag får se det som något originellt och att inte alla brudar ser ut så Man skulle kunna säga att det är det som gör vårt bröllop till något speciellt
  • MulleNuh

Det var omtänksamt av dig tycker jag!

Själv är jag nöjd att han/vi ÄÄÄNTLIGEN fixat skjortan. Skönt att ha den biten avklarad....

Red Scarlet skrev 2009-06-03 17:09:23 följande:

Nu när jag har lyxat till det så nu och bokat in både tandblekning och trådning av ögonbryn, nagelförlängning osv innan bröllopet så blev min fästman lite avundsjuk hehe.. jag bokade då raskt in honom till en barberare på söder i Stockholm som både rakar och ansar, lägger varma omslag och gör nack- och huvudmassage på kunderna. Jag tyckte att fästmannen kunde få unna sig det på bröllopsmorgonen medan jag sitter i frisör- och sminkstolen. Han blev överlycklig.. lätt att göra dem glada!
  • MulleNuh

BT har ju strulat i 2 dagar för mig nu....

Ikväll ska vi skriva ut alla program till fest och kyrka.. SEN när det är klart kommer jag kunna slappna av!!!!

• MulleNuh

Vi har ett stående A4...
    Blir fint tror jag...

laris skrev 2009-06-04 12:16:02 följande:
    Vad använder ni för format till vigselprogrammet?
  • MulleNuh

Ja det blir ju samma som vi har på festprogrammen sen då.. Så det känns lite enhetligt..

laris skrev 2009-06-04 12:16:02 följande:
    Vad använder ni för format till vigselprogrammet?
  • MulleNuh

ohhh va spännande!!!!

Jag ska om 30 minuter få se musikvideon från min hippa.. Jag DÖR.. Kommer skämmas ihjäl..

xmarsan skrev 2009-06-04 13:20:21 följande:
    Vi kör också på stående A4 till både vigselprogram och festprogram. Känns mer enhetligt så. Är klar med vigselprogrammen och omslagen till festprogrammen. Innehållet till festprogrammen är utskrivet och ska pysslas ihop med omslaget - hoppas hinna det ikväll och imorgon. Gissar på att det blir hippa i helgen... eftersom det är bröllop om 9 dagar nu! Iiihhh... det går så fort nu!
  • MulleNuh

haha är det sant? När var ni där???

laris skrev 2009-06-04 17:44:07 följande:
    Vill du veta en rolig sak???? Jag och du hade möhippa samma dag och spelade in en video på exakt samma ställe!!!!!!! Känner igen allt från dina bilder. Och ja jag håller med om att det kommer att bli döpinsamt att se videon!!!
  • MulleNuh

ahaa! Ja då var vi klara.
    Jag fick sjunga Hey Mickey. (den engelska) Satan va svår den var.

Du då?

laris skrev 2009-06-04 19:52:43 följande:
    OJ...tidsuppfattningen var liksom inte på topp men jag skulle gissa vid 17 eller 18 tiden. Vad fick du sjunga??
  • MulleNuh

haha och jag var för nykter!
    Jo den är rolig men fruktansvärt pinsam! Jag sjunger SÅÅÅÅÅ illa så det är läskigt!

laris skrev 2009-06-04 23:11:19 följande:
    Det blev tsen och en natt. Det hade varit smartare att vara där todogare för jag tror att vi sluddrade en hel del...Var videon bra?
Svar på tråden Juni 2009 nr 4