Juni 2009 nr 4
ja Man lär ju böla extra mycket när man vet att det är en själv som står där 2 veckor senare..
ja Man lär ju böla extra mycket när man vet att det är en själv som står där 2 veckor senare..
Jag ska ha liknande som den bilden i galleriet... Ska dock ha lite mer "snelugg" åt sidan..
Jag har en tid bokad hos en nageltjej. Har bara tänkt att göra lite manikyr och lackning.. Men jag skiter nog i det. Har u köpt en massa grejer som stärker så jag får ut friska naglar. Så gör jag själv..
Va fint det låter!!
Jag ringde nyss min frisör och bokade om min tid.. Jag hade först tid kl 12, men känner att jag kommer bli stressad då. Så vi kör kl 10 ist. Lika bra.. Får ha MYYCKET spray i!
Nää vi har inte gjort en test. Jag åkte in bara och visade mitt löshår och det jag ska ha i skallen som tiaran tex.
Jag har sagt på ett ungefär vad jag vill ha. Så det blir nog bra..
Kan du inte ringa dom? Se till att ha en tid bokad ca 2 veckor innan??
Ikväll ska jag lämna in våra förlovningsringar.. Buuhuuu va tomt det kommer kännas.. Ja ja det är ju bara 2 veckor utan..
Var in på guldfynd, men dom skulle inte hinna klart till den 13 juni!
Det tar 1 vecka att få dom upputsade och sen MINST 1 vecka till för hans gravyr!
Så vänta inte FÖR länge!
Jo men går man till en privat smed direkt går det nog snabbt. Dom kan ju göra när man väntar. Men går man till en kedja som tex guldfynd så är det ju en massa leveranser som tar tid.
Lämnade iaf in dom på Smycka. Skulle ta 1 vecka.
Hmm han/hon sköter det mesta av pratet...
Det enda vi tog upp var egentligen detta med att gå in med sin pappa... Och det hade vi en liten diskussion om!