Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 nr 4

• MulleNuh

Hon lura mig för att jag var så jäkla bombsäker på att det var just idag!!!
    haha så jag kan förstå henne till viss del..

• MulleNuh

Då blir det den 6:e för mig då..

• MulleNuh

Nä från och med NU ska jag skita i allt vad möhippa heter och bara Go with the flow...

• MulleNuh

Jag är spyless på festprogrammen!!! Men nu är dom iaf klara. Vi har gjort en testutskrivning. Så när vi hinner ska vi åka till karlns jobb och skriva ut...
    Men det blir ju lite meck eftersom vi ska ju skriva varje gästs namn på eget papper. Så man kan inte bara mata ut dom..

• MulleNuh

Ja men fatta!! 19 dagar!!! Och nu sitter jag på nya jobbet och kan ju inte hålla på med en massa bröllopsbestyr ju!

• MulleNuh

köp nåt aco acnegel på apoteket... Den kan funka..

AIE skrev 2009-05-25 12:53:47 följande:
    Grattis till jobbet!Vi har precis en månad kvar på ons och jag är sååååå stressad!Börjar dessutom att få panik över min hy.Den är värre än värst.. Nya utslag varje dag och jag undrar vart detta ska sluta...Trycker i mig vitaminer och peelar och fixar men inget hjälper Behöver tips!! Vill inte gå uppför alltargången prickig....
  • MulleNuh

Tack för alla grattis.. Hade dock hellre varit hemma nu när sommarn kommit!

• MulleNuh

hos oss kommer inte en enda vegeterian...

älskarlivet skrev 2009-05-25 19:42:38 följande:
    Skriver det jag skrev imorse, för det har kanske missats!Vad ska ni ha för vegetarisk mat?Vi ska ha fläskfilé som "vanlig" mat och nu föreslog stället vi ska vara på att vegetarianerna ska få burgare eller lasagne. Känns inte som så rolig mat, så nu är jag nervös att den vegetariska maten inte ska bli bra. Vi ska dessutom ha räkcoctail som förrätt och det kan inte vegetarianerna heller äta..
  • MulleNuh

jag ska på ett annat bröllop på lördag!! Ska bli kul!! Jag ska ju först sminka bruden.. Sen går jag på vigseln bara.. Ingen fest för mig då!

Svar på tråden Juni 2009 nr 4