Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 nr 4

Vilken då? Har suttit o kollat på några..

Miss Moneypenny skrev 2009-05-07 08:20:05 följande:

Gud, vad modiga ni är!!! Min sambo äger en studio utanför Stockholm, de spelar in svensexor och möhippor och sånt. Och vanliga band också så klart. I fall ni letar efter studio alltså?
  • MulleNuh

aha ok...

Nä men fy, jag vet inte om jag vågar..

Miss Moneypenny skrev 2009-05-07 09:16:19 följande:

OffBeat Studio heter de. www.offbeatstudio.se/
  • MulleNuh

Jag ska nog sjunga The reason med hoobastank. Hans favvolåt..

• MulleNuh

Ja vi ska ha egna löften!

nni skrev 2009-05-09 16:39:06 följande:
    Nä jag vet inte om jag törs sjunga iheller. Kanske blir något tal eller diktuppläsning ist. Får se... i vilket fall som vet jag att han blir glader!Bildspel, vilken bra idé!Ska någon av er ha egna löften förresten?Vi funderar på det. Men tror det räcker med standard. Vi ger varandra fin stråkinstrument musik ist på vigseln, som e stämningshöjande för oss.
  • MulleNuh

Vilken FIN möhippa!! Verkligen genomtänkt
    Bra vänenr du har!!

• MulleNuh

Jag TROR att min kommer nästa helg.. Inte nu men den 23:e..

• MulleNuh

Vi ska ha nån med hallon och chokladmousse. Rätt klassisk den me!

Cupcakes låter smarrigt!

• MulleNuh

Ja det låter verkligen mysigt!!

xmarsan skrev 2009-05-12 09:19:37 följande:
    Jag tror att jag antingen får en den 6 juni - dvs helgen innan bröllopet - när m2bs systrar kommer hem från London eller så blir det något mindre utan de och då kan det nog bli typ en fredag eller söndag. Men det är bara en känsla jag har. Men det viktigste för mig är att få en möjlighet att få en heldag med min bästis och det får jag den 26:e. Då ska vi iväg på Hamam med behandling och sedan äta lunch och därefter göra provuppsättning av håret. Känns som om det blir en avkopplande och mysig dag.
  • MulleNuh

lät mysigt!!

Min sambos svennis är ju nu på lördag. Hans kompsi ska ringa mig vid 1-tiden idag och då får jag lite info. Än så länge vet jag inte nånting.

nni skrev 2009-05-13 11:14:58 följande:
    Pratade med min blivandes bestman nu. Han ska detta till svensexan; softairgun o klättervägg förmodligen. Och göra en film/tv-spel musik tävling. Samt grillning tror han. Dom känner varandra väl, det märks, för min blivande kommer älska allt detta.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4