Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 nr 4

Jaa jag vet inte.. Mina skor är ju öppna i tårna så det blir inte så fint om jag har nåt med hel fot..
    Och samtidigt vill jag har nåt som håller in magen lite extra! Så jag hade väl tänkt ha några finare "leggings"! Det finns ju vita i spets på lindex tror jag...

Annars är det ju fint med strumpeband och tillbehör..

• MulleNuh

nu har jag ätit den mot min vilka faktiskt... Sen jag började jobba iaf..
    Jobbar bara till kl 14 så då orkar jag inte gå och köpa mat så då tar jag en nutrilett ist.. Går snabbt!

Men jag vill verkligen inte gå ner mer i vikt!! Mina ben och rumpa finns inte kvar! Alldedes för smalt är det där nu..

nni skrev 2009-05-29 12:02:51 följande:
    Mullenuh; Hur går det med nutriletten förresten?
  • MulleNuh

får jag fråga hur mycket du väger och hur lång du är??

nni skrev 2009-05-29 12:14:14 följande:
    Nä gå inte ner mer då. Formerna ska ju va kvar. Jag blir själv matt så man behöver ju egentligen mer i sig om man e igång.Jag har inte heller mycket till jag vill ner... och sedan blir det GI mat för hela slanten. Mumma.
  • MulleNuh

Äsch jag fick ju barn för 1 år sen. Då gick jag upp lite drygt 35 kilo. 2 veckor efter förlossningen hade jag bara gått ner typ 7 kilo!
    Så då vägde jag 93 kilo. (100 när hon föddes)
    Sen vägde jag rätt mycket några månader..
    Men nu väger jag 67.
    Är 177 cm lång. Mitt mål var väl 65-69 kilo..

AIE skrev 2009-05-29 13:10:15 följande:
    Oj, hur mkt har du gått ner och vad var målet?Blir du mätt av nutriletten?
  • MulleNuh

ja så jag har alltså gått ner 33 kilo.

• MulleNuh

ååå va spännande!!!!

Ja jag har ju lärt mig att man inte ska gissa när det är.. För då blir man lurad!

Red Scarlet skrev 2009-05-29 13:54:29 följande:

Vad duktig du är!! Och bara 15dagar kvar nu Själv sitter jag och är supernervös inför min möhippa... har gissat att den ska vara imorrn..ååååh... och det ska ju vara 30grader och sol, kommer bli en så härlig dag hoppas jag!
  • MulleNuh

hej! haha jag blev också hioppad igår!! Så nu siter jag och mår NÅÅGOT dåligt här med skakningar.

• MulleNuh

Vad fick ni göra då??

Jag blev kidnappad på morronen när jag skulle köra in sambon och barnen till stan. Jag skulle ju sminka en kompis till sitt bröllop igår och hade ju kl'ätt mig för bröllop så klart!

Men då storma syrran ut bakom Mc D på Sveavägen.
    Dom hade dukat upp med picknick och vin i en park där. Så vi satt och myste ett bra tag.
    Sen gick vi till en studio där alla klädde ut sig och så skulle jag då först spela in en låt i studio. Sen gjorde vi/jag musikvideo till låten. FAN va kul det var! Garvade ihjäl mig!!

Sen gick vi och käka lunch. Sen var det centralbadet och bubblade och drack mer vin.

Sen var det middag och fest!!!!

Den musikvideon är en överraskning till Micke sen på bröllopsfesten. Jag sjöng: hey mickey. (engelska versionen) så himla svår var den!!!!!

• MulleNuh

hehe jo min syrra hade ju ringt henne för länge sen så hon hade bokat en annan tjej redan!

Jaa tjejer!!! Nu är det VÅR månad!!! Vi har 12 dagar kvar!!!

Oh guuuuud! 12 dagar!!! TOLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeddy skrev 2009-06-01 09:06:05 följande:
    Gud va roligt att så många blev hippade i helgen!! Men Mulle Nuh: Hur gick det för tjejen du skulle sminka? Det var bara bluff alltså?Igår träffade vi kvinnan som kommer att ha hand som serveringen, jag fick LITE panik kan man säga. Hon rabblade upp en massa saker som jag inte ens tänkt på! Men när jag sedan fick skriva mina listor, vad som ska göras och vem som ska fixa så lugnade det sig. Men shit vad jag var stressad ett tag!! 12 dagar kvar...
  • MulleNuh

haha ja de flesta verkar ha den 13:e som datum ja!

JennyLH skrev 2009-06-01 12:42:51 följande:
    Altså alla i denna tråd har nis amma datum att bli gifta om 12 dagar?Jag ska ju gifta mig på lördag som sagt så nu är det mycket i veckan som ska fixa, känenr mej smått stressad men ska påminna mig själv om att njuta av detta.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4