Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 nr 4

Vår sa JA! Eller han kunde absolut inte förstå varför man ville gå in med sin pappa, men det har kommit hit med stormsteg sa han också.. Och sen övade vi och prästen låtsades vara min pappa! haha

Men jag ska iaf gå in med min karl.. Blev så till slut..
    Tänk att så mycket kan hända. När jag blev medlem här så fanns det INGET annat alternativ för mig än att gå in med pappa. Det var liksom det enda som fanns...
    Jag blev SÅÅÅ shockad när jag märkte hur ANTI många här inne är..

Twixiee skrev 2009-05-27 19:21:11 följande:
    Det ska vi också ta upp Får se hur det går.. Om han säger nej, så är det ingenting mer med det. Då får jag gå in själv *nervöst* och om han säger ja så frågar jag min pappa om han vill. Så är det upp till honom
  • MulleNuh
    Ja så är det... Min vill också helst stå där framme när jag kommer in...
    Men nu fick det bli så här. Och jag kommer säkert tänka på det ofta och undrat varför jag inte gjorde som jag först ville..
    Twixiee skrev 2009-05-27 19:30:32 följande:
    Min karl vill inte se mig före, så alla kort och det måste tas efteråt. Han vill stå framme vid altaret och se mig första gången då jag kliver in genom portarna, gulligt Jag hade aldrig i min vildaste fantasi trott att det fanns så mycket runt omkring ett bröllop att tänka på. Det är allt från Save the date till vilka sorts trosor som är "riktiga" brudtrosor. Jag höll på att få fnatt ett tag här inne.. Men tur att man kan sålla bort och se vad som är mer eller mindre viktigt. Jag har lärt mig att tänka på mig, på min karl och på vårt bröllop och att det inte är någon annans.
  • MulleNuh

Jag kommer nog ha skönt på mig också... Karln har sett mig i det mesta man kan och jag är faktiskt inte sååå brydd om mina underkläder på bröllopet... Det är som cheesburgarna på Mc Donalds! Ingen Big Deal!

• MulleNuh

haha sorry! Om det är till nån tröst så har jag bara ätit nutrilett!

Twixiee skrev 2009-05-28 10:06:42 följande:
    Ja, nog har man favoritkläder som det är hål i, är urtvättade, sitter inte alls som de ska, men är riktiga sköna! Mitt enda problem var BHn, men nu är det löst och trosor kan man ju hitta på Coop om det skulle vara så Vilken osis att jag gick in här nu, och inte ikväll. Jag sitter och "fastar" för ska träffade läkare senare idag och är sjukt hungrig, så skriver du om cheesburgare och McDonalds! Jag känner hur det vattnas i munnen på mig!
  • MulleNuh

ja fy!! Jag får lite titt som tätt stress/panikkänslor om att GUUUUD! Det är ju så snart. Nej vi gifter oss helgen efter dig..

lycklig tvåbarnsmamma skrev 2009-05-28 11:27:35 följande:

Var precis inne på vår bröllopshemsida, det e bara 9 dagar kvar.....det pirrar som tusan i magen nu....Har bara tänkt att det e 1½ vecka kvar, men 9 dagar känns mindre.....helt underbart fantastiskt men ändå helt konstigt att om 10 dagar e jag fru...Fler som känner så när det nu närmar sig med stormsteg. Fler 6 juni-brudar?
  • MulleNuh

är den fin?!

Miss Moneypenny skrev 2009-05-28 15:23:57 följande:

Jag har hämtat klänningen idag! Puh, inte en dag för tidigt! Bara en vecka och två dagar kvar!
  • MulleNuh

ahaa nää jag har inte sett din klänningstur!

Miss Moneypenny skrev 2009-05-28 15:29:08 följande:

Ja, äntligen är den fin! Du har väl följt mitt klänningsstrul i andra tråden va? Sömmerskan har gjort ett kanonjobb och jag har varit där fyra gånger och hon har nålat och fixat och sprättat och haft sig och idag äntligen var allt perfekt!Jag hyrde också en underkjol med ringar av henne och den fick jag ta med mig redan idag fastän bröllopet är nästa lördag. Bara för att jag inte skulle behöva stressa och åka och hämta den sen. Så gulligt av henne!
  • MulleNuh

Ja men just det! Ja det läste jag.. Usach va sånt där tär på en!!!

Miss Moneypenny skrev 2009-05-28 15:36:25 följande:

I Anns fbk-tråden.. Först var ju klänningen flera månader försenad och sen när jag väl fick den var den för stor och för lång och hade en del fel i modellen.Nu har jag den i bilen i alla fall så nu kan jag pusta ut!
  • MulleNuh

Ni som har lämnat in era ringar för putsning, kommer ni ta på dom när ni får hem dom igen eller kommer ni vänta tills bröllopet??

Vi pratar om att kanske ta dom på på morgonen på brölloppsdagen. Hmmm..

• MulleNuh

Ja FY va tomt det är.. Jag sitter och försöker snurra på ringen med tummen, men det gåååår ju inte!!

Svar på tråden Juni 2009 nr 4