Telis ? usch, det var inget kul att läsa ikapp idag. Åh, vad jag önskar att det här slutar lyckligt. Jag blev också alldeles skakig och kallsvettig när jag läste dina inlägg. Hoppas så att du snart återkommer med goda nyheter. Stor, varm kram!
Liten ? jo, vi hoppas på en ?minidagiseffekt? här hemma, så Piff får alltid sitta i sin stol och titta på när Puff äter. Man märker nu att de börjar bli intresserade av att härma, så kanske, kanske att det kan göra nytta.
Piggelin ? låter som en bra idé att tillfälligt lägga undan syskondiskussionen och sen ta nya tag med den senare, när du kanske funnit dig själv lite mer i din nya livsroll, som nu även inkluderar mammaskap.
Nenne ? du vet allt hur man ska utnyttja smileys, du!
Frejis ? om du mot förmodan skulle glömma hur ont din utflykt gjorde lovar jag att påminna dig, så att du tar det lugnt framöver.
MrsB ? kanske blir det några lärartjänster som lyses ut under sommaren, inför terminsstart? Jag vet inte om det är någon särskild tid på året som det är ?inflation? i lärartjänster, eller om det är jämt utspritt?
Puff har fortsatt ätit bra idag , så vi gläds verkligen åt det. Piff, däremot, har haft en lika usel dag som igår, så ingen bättring där inte. Men det tar ju några dagar innan medicinen mot sura uppstötningar verkar, så någon draghjälp därifrån finns ju inte än (om den alls kommer ).