Livets stora och små frågor
AM - Jag gillar ju Cervera eftersom de gör så fina paket, men glas har även jag dålig koll på... Vi har en salig blandning av ikea, ica och kosta boda hemma.
Telis - Jag vill också luncha i morgon, får jag vara med?
Tack för trevlig ikappläsning nu på morgonen!
Page - Du vet ju att det finns plats för allt i den här tråden. När det gäller rättvisa vet jag att det inte finns någon, vissa råkar verkligen ut för allt och det verkar aldrig ta slut... Fast sen finns det solskenshistorier också och jag hoppas att ni snart får en när det gäller Js sjukdom. Det är på tiden!!
Även jag mådde ju ordentligt illa den här gången, mår fortfarande illa om jag inte äter tillräckligt ofta! Det och mitt enorma godisintag får mig ju att tvivla på att det verkligen är en kille till (även om vi tyckte det var solklart på rul), vi får se 1/7.
Inatt sov båda kissarna i vår säng, lycka!!! Knappast tillsammans, men iaf i samma rum. Längtar tills vår gamla katt har accepterat den nya helt och hållet så de kan få ut något av varandra.
GÄSP, säger jag när jag läser om hur tidigt ni varit uppe, FruLlan, Page och frejis. Själv vaknade jag 5 i 8 i morse då Conny började kvittra. Inte ens kattungen håller oss vakna på nätterna!