Hej alla sötnosar! Idag har jag verkligen jobbat, men roligt är att vi löste problemen och jag behöver inte åka dit i morgon.
STORT grattis till värphönan nenne, fantastiskt resultat!! Är så glad för varje steg ni tar närmare det hägrande målet!
BS - Vad jag skrattade åt din kommentar om BF, du kan verkligen uttrycka dig! 16 januari är ett bra datum, connys födelsedag! Ur RS-synpunkt är annars ju senare på våren desto bättre, så visst, januari är ju inte idealiskt. Men det är trots allt väldigt få som drabbas och Iris kommer ha en dagisvinter bakom sig och inte vara nybörjare på dagisbakterier.
Försök fokusera på det positiva nu.
Kram till snaily! Känn dig inte hemsk, alla vi som haft det lite svårare har tänkt dessa tankar, vore konstigare om vi inte gjorde det.
sweet - Så galet intressant! Såg en UR-dokumentär för ett tag sen, "den hotade mannen", som handlade om fortplantningsforskning och bla hur möss som preppats med ftalater och (eller?) parabener fick gravt missbildade könsorgan. Det läskigaste är ju att det säkert kan dröja några generationer innan det blivit så stora problem att det märks, om det nu, som telis är inne på, går att föra över på människor...
Ore - Välkommen tillbaka!
Nu ska jag kika på Tingas hus!