• Page

Livets stora och små frågor

Vickan, jag känner knappt igen mig själv! Jösses, du börjar bli en drama queen! Lite snopet dock när du hade laddat upp...

Vänner, vad avis jag blir att du har något kvar av trilogin. Tyckte också att de var spännande.

Mrs B, skönt att maken är hemma! Förhoppningsvis var det något tillfälligt bara.

Telis, så spännande med vul!

Frejis, mysigt med växande magen, men så surt att du har ont. Bra att du tar det lugnt i alla fall utan att stänga in dig hemma.

• Page

Kan det vara så att BT fungerar igen??!

Muggles,usch och blä för den kommande tanten! J ska ta ett nytt benmärgsprov i juli och då får vi se hur han mår, men enligt honom själv så mår han toppen! Fast dumskallen jobbar för mycket enligt mig, hoppas inte att det straffar sig.

Sweet, tack snälla för erbjudandet och så fort som Kokos lager är slut kommer jag med all säkerhet be dig att inhandla carmex till mig! Förresten, du tar (och väljer ut) så otroligt fina bilder, bloggen ser verkligen proffsig ut!

Snaily, japp, slutet av juli eller början på augusti får vi hem Ozzy! När kommer Gusten hem? I midsommar? Hur går det med tjejen som gjorde sig illa vid en tidigare hästbesiktning?

• Page
    nennesjuttioåtta skrev 2009-06-09 10:36:47 följande:
    jag har ingen favorit i landslaget nu för tiden, det var annat förr (hormonstinn 14-åring som gick igång på allt i dobbar). nu är det varselkläder som gäller. Igår kom mannen förbi och åt lunch med mig i sina fina orangea byxor med reflexer och de satt så jävla snyggt över hans söta bak så jag fick lov att klämma lite. Iiihihihiih fasn vi har inte pippat sen veckan före ÄP!!!!!! *dammar av skrevet*
    Hahaha, ja det är något pavloskt över det hela! Jag har en "grej" för välutvecklade underarmar också, och "varselbyxormän" har ju det ofta!

Muggles, japp, det måste vara värdelöst att vara gravid under sommaren! *nickar instämmande*
  • Page
    muggles skrev 2009-06-09 10:44:45 följande:
    Page: aha så han orkar jobba mkt iaf, det är ju bra Det tyder ju på att han mår rätt ok, väl?
    Nä, inte egentligen. Han är en sån typ som kan arbeta med feber, och det är som om han borttränger alla cancersymptom. När han är förkyld eller har ont i huvudet är han dock världens gnälligaste!
  • Page

Telis, den tjejen måste ha tittat för mycket på Cityakuten. Allt ont händer i hissen!

• Page

Jag missade några dagar förra veckan och har inte läst ikapp när Bt krånglade, men vet någon om Cicci har bestämt namn på tjejen?

• Page

Tack Kängu, det skadar aldrig med några extratummar!

När jag ägnade mig åt lite nostalgi förra veckan och läste lite i den gamla tråden pratade Cicci om att sonen skulle förmodligen heta Oscar eftersom maken inte var överförtjust i Viktor.

• Page

BS, nu fattar jag inte. Har vikten något med vilket BB man får vara på?

• Page

Telis, tänk på den gamla goa tiden då det räckte med sex!

Koko, aaaah, då fattar jag!

• Page

Telis, stackars korkade man som inte insåg hur nära döden han var!

Svar på tråden Livets stora och små frågor