• Page

Livets stora och små frågor

Snaily, det är ju snaaaart! Vad har du för åsikt gällande Cesars metoder? Jag har läst en del på forumet Vovve, och där verkar de flesta tycka att han är skit. Nästintill djurmisshandlare.

Frejis, valpar stinker så gott! Jag är väldigt glad för att jag bara har Ikeamöbler, förväntar mig att få det mesta här hemma uppätet!

Lappis, vilken söt kommentar! En uppgradering på storken. Fy vad dagen barn är moderna!

• Page

Snaily, vad skönt att höra för jag tycker också instinktivt att Cesars metoder verkar vettiga. Men samtidigt så hänger det en massa folk på forumet som påstår sig vara mycket kunniga och de kan bli helt rabiata om man nämner metoder som påminner om Cesars. Det är helt ok att man har olika erfarenheter och uppfostringsmetoder, men hjälp vad många är otrevliga där! "sannigsägare" som verkar tycka att det är ok att säga vad som helst bara för att "man är ärlig och vet bäst". Otäckt! Förmodligen som FL...

• Page

Nenne, minns inte alls hur länge de ska äta kattungefoder. Konstigt med hängbuken, hon verkar så livlig och borde bränna extrakalorier.

• Page

Tinga, härligt med killarnas viktuppgång!! Och jag hoppas att de får ännu mer skjuts av näringslösningen. Hoppas att det smakar godare än vuxenvarianterna (de är rena skräcken).

Vickan, gott med glass! J har kört en del glass så det har blivit en och annan åt mig också. Fast sommartid är det mjukglass som gäller för mig.

Snaily och BS, Cesar har pondus, utstrålning och stort kunnande (inom sitt område) och det är väl sånt som gör honom så tilltalande. Tycker mig minnas att jag tyckte de flesta manliga lärare var läckra, speciellt litteraturlärarna.

Vad roligt för er som får tillbaka på skatten (ett bra sparande)!! Själv får jag betala, men det är en liten summa så det känns ok. J fick tillbaka över 200 i vintras så jag ska inte klaga.

• Page

Trevlig promenad Sweet! Inboxar dig min adress för framtida bruk!

• Page

Hej Piggis! Ha det kul i helgen!
    Det är farligt att ta studenten! Har några vaga minnen av en hemsk baksmälla.

• Page

Lappis, å hjälp vad irriterande att inte veta något än! Skynda på!!!!

Nenne, grattis på födelsedagen!! Låter som om ni hade en alldeles underbar dag i går. Och jag måste nog hålla med att din make är världens bästa (för dig)!

Mrs B, grattis på bröllopsdagen! Hur många år? Vi firar vår tionde om en månad!

AM, drömmer lite vad jag skulle kunna ha gjort med 600 tusen! Synd att allt skulle tillbaka igen!

• Page

Kok, JAG har provat kolakakorna! De såg mycket godare ut på förpackningen än vad de var. Bra smak, men ganska hårda!

• Page

AM, varför i all världen har du lovat dig själv nåt sånt?! Låter hemskt jobbigt!

Svar på tråden Livets stora och små frågor