• Page

Livets stora och små frågor

Snaily, hospitalet kommer göra sitt yttersta att tillgodose en stackars liten skengravid kanin!

Lappis, kan du inte skjuta upp aku? I fall att.

• Page

Lappis, varför Trombyl? Är inte det blodförtunnande? Hur hjälper Trombylen?

• Page

Aaaaa, då förstår jag Lappis. Trevlig hemgång!

• Page

Nickar instämmande till alla kommentarer angående rökning!! Skrämselpropaganda fungerar tyvärr inte (ni skulle bara veta hur vanligt det är med rökande sjukhuspersonal som arbetar på onkologen, även patienter) men jag är mycket mottaglig för utskällning och ilskna blickar. Men Nenne, "rövhålsmun", det är bara för roligt för rökeländet!

Mugglan, det är ju synd att du inte sjöng RÄTT låt! Barnens hjärnor är ju underbara!

Lappis, jobbigt med stressdrömmar! Håller tummarna för de små! Tysta tummar...

BS, "tina upp fiskgratäng" Hahaha, så typiskt män!

Jag hade hoppats att bli väckt av J (han har fortfarande inte kommit hem från jobbet, i dag en vecka) men han var tvungen att ta en körning till.

• Page

Frejis, bor din pappa här eller har du besök från det gamla hemlandet? Hoppas att Skräcködlan håller sig på mattan så alla får se din växande mage!

• Page

Just det! Snaily, lycka till i dag med de läskiga hästarna!

• Page

Nenne, kalkonhaka kommer jag få när jag blir gammal, så en rövhålsmun vill jag verkligen inte ha!!

J kan inte titta på gubben som håller i Melodifestivalen (vad heter han??) utan att rysa av obehag. Han har en äcklig kalkonhals!

• Page

BS, det var i ett svagt ögonblick (två veckor sen), blev lite stressad och min första tanke var att köpa snus (slutade i oktober ju, och det har gått skitbra), men bestämde mig för cigg i stället för det är inte lika gott. Men nu får det faktiskt vara slut på skiten!!

• Page
    Telis skrev 2009-06-12 11:15:26 följande:
    *blänger åt Pages håll och håller för näsan*
    Tittar skamset ned och håller för den stinkande munnen.
  • Page

BS, ja, om jag inte gör det kommer jag aldrig få ha sex med J igen! En bra morot tycker jag!

Finns det ingen syskonvagn för över 17 kg?!

Lappis, kan inget annat än att hålla med. Fick en smärre chock när jag fick se priset!

Svar på tråden Livets stora och små frågor