BrudSommar2006 skrev 2009-06-21 15:06:24 följande:
Grattis Vickan!!! Du slår alla rekord vad det gäller att vara trådens frögurka och jag är så ledsen för din skull att det inte räckt hela vägen fram tidigare gånger. Men det ska det banne mig göra den här gången, nu tänker jag inte jobba alls de närmsta veckorna för tummarna är låsta, men det är helt ok för jag har inte tid att jobba i alla fall, är för upptagen med att springa och kräkas! Åh, hoppas, hoppas, hoppas, HOPPAS för din skull nu!
ÅÅÅå vad du är gullig!!! *kramar tillbaka*
Och japp.. jag är lätt chockad själv. Insåg inte att jag var i "farozonen" för att bli gravid förrän jag var på dag 26. Vi hade sex på dag 11 och simmarna måste ha klarat sig där inne ett tag. Dessutom var just den omgången sex tidernas tristaste... så tolkningsutrymmet för vad det är som gömmer sig i min mage är enormt...
Och japp, det är jättebra att det bara hände... nu hoppas jag verkligen att det går bra och att jag slipper paniksmärtor och missfall. Får outa detta fort för mina föräldrar och sedan se till att JAG blir chaufför när brorsan gifter sig nästa helg. Bra att ha bil att skylla på. Sen blir det lagom att outa på jobbet efter semestern. Det framstår ju som planerat det här....