Livets stora och små frågor
Page - din fyllekaja... *fnissar* Jag inboxade dig!
Page - din fyllekaja... *fnissar* Jag inboxade dig!
tjohooo!!!
Jag har rymt tidigt från jobbet,lagt alkofritt bubbel på kylning, fått trådlösa nätet att funka ut i trädgården och nu sitter jag här bland pioner och annat!!! tjoohooooo vad jag är bra på jobbskolk!!!!
Mugglan - fniss fniss för misärsmåstadsmiddag..
Nu drar jag på bröllop!! tjohooooo!
Nu är jag tillbaka från brorsans pangbröllop!!! Nåt så sanslöst ljuvligt! Ujuj... stolt storasyster är bara förnamnet.... Hans supergoa fru överraskade brorsan och sjöng solo under vigseln... inte ETT öga var torrt sen...
Talet gick bra - trots att jag borde ha förberett mig mycket längre i förväg. Är helt nöjd ändå.
Nu är jag hemma igen.. men min galna make har just rymt för att bege sig till sommarstugan och hämta båten... en liten nätt tripp på 60 mil.. själv är ALLDELES för illamående/åksjuk för att ens tänka tanken.. Alltså tänker jag lägga mig under äppelträdet och läsa och halvsova istället...
tokego - den här starten på graviditet skiljer sig från de två tidigare. jag har verkligen drabbats av lågintensivt, tröttsamt illamående.... shit vad handlingsförlamad man kan bli.... seabanden funkar - men är det vettigt att ha på sig dem hela tiden?!?!?
Ore - där sätter du fingret på ett problem.. jappp..... hur ska jag klara mig på jobbet?!?!? hm...få se hur illa det är imorgon.. men just nu mår jag pyton....
... och visst är detta ett tecken på graviditet... men är det inte hemskt onödigt att något så positivt som graviditet ska vara omgärdat av så mycket negativa krämpor...
... plus att jag nojjar över hur jag ska palla busspendlingen....