Livets stora och små frågor
snorkfröken - vaaa? bor du i gnällbältet?!? det betyder att du inte är så långt från mig.. själv bor jag nämligen 4 mil från gnällbältets huvudstad...
Nenne/övriga - det där med kontakt med vännerna.. det har jag knappt.. min dagliga dos vänskap kommer via fejjan och er här i tråden.. mina IRL-vänner pratar jag i telefon med en gång i halvåret och träffar väl ungefär lika ofta.. hm...
Snorkfröken - det där med tjat om barn - jag tyckte att det gick över strax efter att jag passerat 30. Och några gånger har jag fått tyst på idioterna genom att avsnoppande säga "Barn kommer inte på beställning" el nåt liknande. Numera är jag inte alls lika "attackerad" som tidigare... de har väl gett upp hoppet
Telis/brudsommar - enligt min nuvarande beräkning borde leveransdags vara 22 februari. Inskrivning.. tjaaa när jag har tagit mig förbi morgondagen ska jag nog våga ringa.... hoppas få göra inskrivning första semesterveckan
Snaily - jag vill också till Arvika och se DM... hm.... men jag får finbesök då och DM-spelningen är mellan 22-00 på fredagskväll.. inte helt smidigt att svänga förbi... det är ju ändå 16 mil dit...
Ego - kan inte den här jävla värmeeländet ge dig??!? Mitt illamående i kombi med värmen gör att jag inte får nåt gjort. I förmiddags var jag nära att ge upp och åka hem... tills jag kom på att jag måste åka buss hem... och blev ännu mer illamående vid tanken. Näeeee jag vet att jag har ruskigt dåligt tålamod med detta, men fyyy faaaaan för detta!