Usch vad läskigt med fler självmord.
Telis, när jag var gravid med Iris gick jag och lade mig åtta varje kväll i flera månader, jag var helt slut. Jag misstänker att det tog på krafterna att må så illa också för jag är inte riktigt lika trött den här gången.
Frejis, hoppas att du fortsätter vila så att lilla pyret stannar där det är.
Håller tummarna så Nenne, men är det inte lite tidigt för brunt hur som om testdag inte är förrän i slutet på veckan?
Idag har jag varit hemma med Iris eftersom dagis haft studiedag, det har varit jobbigt men jag har överlevt! I förmiddags var vi förbi en bekant som är hemma med en liten nyföding, hon hade fyraåringen hemma också medan sexåringen var i skolan. Det såg hur jobbigt ut som helst att behöva gå runt med bebisen konstant fastklistrad vid ena bröstet, för annars illvrålade den. Jaja, lika bra att bli påmind om hur det var! Sedan var vi bara hemma och sov innan vi åkte ut till mina föräldrar och fikade och åt glass.
Jag har konstaterat att jag faktiskt klarar av att laga mat fortfarande, förra gången var jag inte in i köket på flera månader. Är det någon som har länken till den där hokus-pokus sajten där man kunde ta reda på vilket kön det blir? Den här graviditeten känns så annorlunda mot den förra.