Passionsblomman: Trist med minus! Ta dig en nubbe du, med gott samvete! Men man hoppas ju litet att det var för tidigt att testa...
STORT GRATTIS till Roffes födsel, Frullan. Är det bekräftat att det blev en liten pojk, eller? Koko kan ju ha använt "arbetsnamnet" ändå... Väntar på att höra hela förlossningshistorian, när Frullan orkar!
Izzie: Uuuuusch vad otäckt med feberkramper på det sättet. Aldrig hört talas om det, men vilken panik jag skulle fått... *Ryser*. Tur att allt gick bra!
BS: Vilken liten busig rackarkatt ni fått tag på... Har ni någon leksak kissen gillar, som sysselsättning? Så kanske det blir mindre tid över för ofog... Kan också rekommendera blomspruta, men också säga att katter kan lära sig vad de inte får göra när någon ser. Vad de gör när ingen ser dem är en annan femma...
Telis: Jag hoppas och tror att du kommer må bättre i augusti! Illamåendet brukar för de flesta gå över efter vecka 12 ungefär, jag blev markant mindre illamående i vecka 13 och i vecka 14 var det bara någon dag jag mådde litet illa och vecka 15 var superbra! Så förhoppningsvis så blir det så även för dig, och er semesterresa kommer bli superbra! Fast det är ju såklart tråkigt att du inte känner för den just nu, förväntningarna inför en resa är ju också väldigt trevliga att ha...
Nej, nu har jag nog vilat tillräckligt (låg däckad i förkylning och feber igår) och ska ta itu med den städning jag skulle gjort igår, så att vi kan ha litet mysigt midsommarfirande på tumanhand här ikväll.
Ha en fortsatt trevlig midsommar!