Nenne: Skickar en stor KRAAAAAM (det blir litet svettigt i sommarvärmen, för jag släpper dig inte på ett tag). Kan inte säga att jag förstår precis hur du känner dig, men jag förstår i alla fall att det inte är så bra. Tror litet som muggles, att alla vet inte hur de ska hantera situationen, och leker litet struts... Men är du där, och blir ledsen, så förstår de ju i alla fall bättre...
Snorkfröken: Trist med tant, jag fick de uppmuntrande orden här att det var vanligt med deppande efter 3:e eller 4:e försöket som inte gick. Levde också i tron att det skulle gå ganska lätt, eftersom min mamma och min syster varit jättefertila... För mig tog det sig på sjätte försöket, vilket med facit i hand känns ganska snabbt. Men jag var nog rätt så gnällig under tiden - det ÄR jobbigt att vänta på något som man inte kan påverka själv...
Ego: Chefens chef var med på morgonens uppföljningsmöte - utan att skälla på mig. Måste dock klappa mig själv på axeln, för trots att min anläggning krånglat som satan så kunde jag som ett rinnande vatten vad vi har gjort, vad resultatet av det har varit hittills och vad vi gör fortsättningsvis. Och som sagt - slapp skäll
Fick min beställning från bubbleroom igår, utan klänningen Men jag tokgillade denna kjolen: www.bubbleroom.se/produkt/vila/22072/dalle.aspx
Perfekt för en växande mage, och riktigt sval och skön. Enda nackdelen var att resåret i smocken kröp iväg (såg inte snyggt ut) Har frågat om jag fått ett måndagsexemplar, dock, så jag ska försöka byta ut den. Men tipsar i alla fall alla med växande magar om att kjolar med smock upptill är suveräna!!!