Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Livets stora och små frågor

Finns det folk som vågar göra det? Hoppa in här och klämkäcka sig menar jag?

Saknar de fullständigt omdöme, eller har de bara dödslängtan?
    *föreställer mig exempelvis Nennes vokabulär i full svada över döslängtande omdömeslösa med hål överallt i huvudet*
    Lapinette skrev 2009-06-23 15:30:14 följande:
    Passionsblomman - när folk hoppar in här och kommer med klämkäcka kommentarer så blir de alltid påhoppade. Speciellt av oss gamla kärringar som har försökt lääääänge. Ego - jag skulle vilja göra lobotomi eller ha en slags avstängningsknapp till hjärnan. Den vikarierande akup försökte leta efter en litet stressplåster så jag kunde trycka på örat, mest för att distrahera mig ... fast då hade nog örat sett rejält uppsvällt ut av allt tryckande.
  • passionsblomman

Herregud.

muggles skrev 2009-06-23 15:35:20 följande:
    Passion: det händer allt... fast mer och mer sällan. Det har faktiskt förekommit inlägg från helt okända av typen "jag plussade idag" och inget mer. Dödslängtan var ordet!
  • passionsblomman

ÅÅÅÅH herreguuuud vad roligt! Grattis grattis grattis!

Nu vill man ju veta allt NU!

viktualia skrev 2009-06-23 21:47:57 följande:
    Snokande Vickan kan meddela att Kängu har blivit mamma till en son. Vi får väl se framemot riktig rapport... för oss nyfikna dårar finns bilder på fejjan...
  • passionsblomman

Jaså är det så det är, då har jag lärt mig både om penicillin och det dr glöta, som jag antar måste vara besläktat med löga, typ tvätta då..

• passionsblomman

Ojdå, nu är jag dålig på lögner öht, men de ggr jag haft uvi har det varit sant -och jag har dessutom varitn nykter i jäkla onödan eftersom jag alltid trott att det var ett big no no.

_koko_ skrev 2009-06-23 23:24:49 följande:
    blomman - löga känner jag också igen. snaily - Jag tror aldrig jag har varit med om att någon skyllt på uvi utan att det visat sig vara en vit lögn. Dags att krypa ner i renbäddad säng. Kram på er!
  • passionsblomman

Vet ni vad, idag har en av mina allra bästa vänner BJUDIT med mig på SPA! Vi ska sova över där och göra lyxbehandling och allt! Att hon dessutom är fullt insatt i vad det innebär att knapra hormoner osv av egen långvarig erfarenhet, gör att det känns otroligt skönt att få åka iväg med bara henne ett dygn.

FAST jag har tantbesök och så, är dt här nog precis vad jag behöver!

• passionsblomman

Ja verkligen! Hon har funnits med i mitt liv sedan vi var 6 år och hon kom ny till mitt lekis. Ja sa: "du kan hänga din väska här bredvid min" och på den vägen är det. Vi har känt varandra i 32 år! *svindel*

Lapinette skrev 2009-06-24 09:40:03 följande:
    passionsblomman - åhhh vilken härlig kompis!!!
Svar på tråden Livets stora och små frågor