Livets stora och små frågor
Wow! Grtattis Muggles!
vad ballt!
Själv har jag varit på inseminarium idag.(och igår) Kanske det kan bli ett julipluss här med småningom..
Wow! Grtattis Muggles!
vad ballt!
Själv har jag varit på inseminarium idag.(och igår) Kanske det kan bli ett julipluss här med småningom..
Muggles: hur gammalt är det barn ni redan har?
Varifrån får ni de där små gubbarna som kan röra sig?
Jag måste bara hoppa in och helt ego berätta snabbt att förutom att vi väntar på BIM nu framåt helgen eller början av veckan, så har jag ramlat över vårt drömhus förra veckan. Vi drog 30 mil och tittade i helgen och nu har sambon sökt en tjänst-som av en händelse råkade finnas utannonserad precis nu...och jag har haft en mäklare härute samt pratat med ytterligare en och fått värdering av vårt ställe. Utöver det har jag pratat med en bank och FÅTT ett lånelöfte!!!
Jag är just nu så nervös att jag är i upplösning! Får vi ett positivt snack med det där jobb-stället så kan vi lägga ett bud på huset i början av nästa vecka. Just nu är vi ensamma och ingen har lagt ngt bud än!
Hjälp hjälp hjälp!!!!
Jo, fast jag tror han bör kunna få en riktigt god hint trots allt. Inte minst om han ligger på och säger att hans intresse för tjänsten hänger samman med den här huschansen. Det är en liten ort och de har annonserat efter hela 20 personer till företaget. Min sambo har 12 års erfarenhet i yrket varav mer än 9 av dem i just detta företag och hans meriter är så tunga att det helt enklet vore mycket konstigt om det skulle finnas så värst många andra som klår det därnere. Hoppas hoppas hoppas!
Ja oj kan man verkligen säga! Och ändå känner jag det på något nderligt vis som att jag plötsligt råkade få syn på en dörr, kände på handtaget om den var öppen och så bara gled den upp och efter den ....woooooow vänta nu vad är det HÄR och hur kan alla bara säga "ja" överallt...
Det är något särskilt med det här.
Godmorgon!
Ja det tror jag men min plan är en bebis, memmaledighet OCH sedan drar jag igång nåt eget. (vilket varit planen även om vi skulle stanna här, jag skulle gå utbildning i företagande i höst annars här i stan)
Jag är inte imponerad av blomsteraffärskonkurrensen exempelvis, men det finns en del andra drömmar och planer också. Som mycket väl går att genomföra i sommarturistland...
MYCKET lättare och billigare än här. Då kan jag köra det racet på sommarhalvåret och så jobba hos andra under vintern i den mån jag måste.
Fast först: käre gode Gud, låt detta inseminarium ha funkat...amen!
BS: ut med tomaten i solgaste läget, skyddat, gärna nära en vägg! Den vill ha sooool och värme, vatten och näring.