• Mrs  B

Livets stora och små frågor

Cicci
    Barnen verkar inte har tagit någon skada av makens olycka, men man vet ju aldrig.....
    Max har inte pratat så mycket om det iaf.

• Mrs  B

BS
    Grattis på bröllopsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tinga
    Var ligger ert hus förresten???
    Några bilder???

• Mrs  B

BS
    Tycker om mörk choklad (70%) men har tyvärr ingen hemma...

• Mrs  B

God morgon!!!!!!!!!!!!!!!

Här rullar det på som vanligt......
    Barnen vaknade vid 7, maken är på jobbet, frukosten är avverkad och jag har kaffe i min mugg.

Är i valet och valet om vad vi ska göra idag. Max behöver klippa sig men vädret är sådär så jag vet inte om jag har lust att åka in till stan. ?????
    Dagens i-land problem....

• Mrs  B

Stort Grattis till Telis med make!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Televinken är ju perfekt. Älskade också den när jag var liten. Här finns singlar och kassettband.

Koko
    Enda gången Max är riktigt slö är när han har feber, så där har vi vårt tecken. Malte bara gnäller.
    Blåmärken har mina barn också jämt och ständigt. Just nu har Malte ett stort i pannan, fick en stol över sig.

Ore
    Grattis till fint UL!!!!!

Frullan
    Usch vad trist med en sån okunnig BM!!!
    Jag har haft tre olika med mina barn men den första var bäst.

Badrumsolyckor
    Trillade mot badkaret en gång då jag svimmade (influensan) och klarade mig med någon centimeter.

• Mrs  B

Muggles
    Låter väldigt skönt med en barnfri kväll!!!!!

Vi ska ha en barnfri natt redan i natt eftersom jag jobbar min sista dag imorgon och dagis är stängt.
    Ikväll ska vi på Grillkväll till dagis och sen kör vi hem med barnen till mina föräldrar. Inte fel det heller fast det är pga jobb.

• Mrs  B

Lappis
    Lycka till idag och hoppas att allt går som det ska!!!!!!

Mammor
    Min mamma och jag är nog likadana fast här är det nog mer jag som pratar mest eftersom det händer mest här i min familj. Mamma och pappas liv lunkar ju på som det brukar. Här är det tidiga mornar, gnälliga barn, sjuka barn osv. Ibland måste man bara få ventilera sig.
    Har nog ett bättre "prata ut" förhållande med min pappa. Vi tänker på samma saker. Mamma och jag är mer motsatser.

Igår var ju mamma barnvakt till våra barn fram tills två när jag kom och hämtade dem (barnfri dag på dagis, min sista jobbedag).
    Nu idag när pappa kom hit för att hjälpa maken i trädgården berättade han att mamma hade somnat vid middagsbordet igår, så trött var hon efter en dag med mina barn.
    Kontrade med att säga att då kanske ni förstår hur jag har det varje dag.

Svar på tråden Livets stora och små frågor