• Mrs  B

Livets stora och små frågor

God morgon!!!!

Håller på att läsa ikapp.....

Page
    I Örebro tänkte vi besöka stadsparken och dess aktiviteter och sen Gustavsvik (badlandet heter väl så??).
    Men vi har lite svårt att hitta boende (makens ansvar i år) så vi får väl se hur det går......

• Mrs  B

Lappis
    Du ska inte testa en gång till????

• Mrs  B

Vickan
    Du skulle inte kunna köra bil de dagar som du känner dig mest illamående för att klara resan bättre?????

• Mrs  B

Här kommer svettiga hälsningar från Skåneland!!!!!!

Puh, vad varmt det är idag med......
    Gillar inte alls denna värmen , 25 grader hade räckt.

Huvudvärk och irriterad, ingen bra eftermiddag med andra ord.

Har varit hos en kompis och haft lekdag (förmiddag) och det gick bra, men sen skulle vi hem och Max fick ett utbrott, bilen är utan ac så ni kan ju tänka er hur varmt det var att köra hem och Malte har bara sovit 30 min på hela dagen.

Tar in posten och har fått ett brev från Växjö. Måste skriva om HELA min rapport, eftersom den inte var fullständig enligt min lärare.
    Hur kul är det nu i sommarvärmen?????

Angående Kejsarsnitt
    Tycker faktiskt att man ska kunna ha en dialog om man vill/behöver ha ett kejsarsnitt eller ej. Inte kul att behöva tjata sig till att få gå den vägen.
    Själv fick jag tjata mig till extra UL med Malte och det var jobbigt nog.

• Mrs  B

EA
    Hej!!!!
    Tyvärr läste maken också kommentarerna angående min rapport och fick det till att jag ska skriva om hela igen.
    Det har jag aldrig fått göra innan och jag har bara följt lärarens anvisningar så jag förstår inte helt kommentarerna men får väl göra mitt bästa ändå. Känns bara lite trist just nu. Har lagt ner så mycket tid på det redan....

• Mrs  B

Sweet
    Deadline är inte förrän den 20 augusti, men känner att jag måste göra den nu inom 3 veckor för sen går maken på semester och då blir den INTE gjord kan jag säga redan nu.

• Mrs  B

BS
    Blev också lite förvånad över hennes kommentar. Hon var så tydlig med att denna gången skulle vi skriva en rapport och inte en analys. Men hennes kommentar till mig var att hon ville ha en analys på det sättet vi skrivit innan.

Får väl ta tag i det hela när värmen lugnat sig. Nu har jag inte orken....

Usch vad trist ni som mår illa!!!!
    Har ju själv aldrig mått illa på det viset så jag kan inte säga att jag vet hur det är.
    Men Max tålde jag inte "köttos" och att äta kött men det var det enda.

• Mrs  B

Tack för kommentarerna angående rapporten!
    Skickar ev iväg ett mail och ställer lite fler frågor, men som sagt läraren har sommarlov och sen forskning i augusti så jag vet inte om jag får några svar innan deadline.
    Den stora nackdelen med att inte bli godkänd innan sommarlovet...
    Skit och mög!!!!!!!!!

Nenne
    Orkar du så gå på kalaset men jag förstår om du avstår.

Har själv kommit på fel kant med två kompisar och har inte rett upp det än, men känner att det är svårt att reda upp saker som blivit fel när kompisen i fråga inte vill höra på min åsikt.
    Maken tjatar om att jag ska ta tag i det hela men just nu är jag anti det.

MEN i morgon ska jag träffa en annan kompis jag inte pratat med på över två år och det ska bli kul men även intressant att se hur det funkar imorgon.

Snorkfröken77
    Skickar en kram angående tanten!
    Hur länge har ni försökt?

• Mrs  B

Snorkfröken
    Jag tyckte det var jobbigt nog att vänta 6 mån på att Max skulle bli till. Hade nog gått ner mig om väntan blivit längre. Alla tjatade nämligen på att vi skulle skaffa barn....

• Mrs  B

Jag vill så gärna prata mer med mina kompisar men det är svårt när man har två busungar runt benen jämt och ständigt.
    De flesta av mina kompisar har barn så vi är i samma sits så att säga men jag finner det väldigt frustrerande att inte kunna få prata i telefonen i fred.

Svar på tråden Livets stora och små frågor