• sasso

Bila i USA

Då den gamla tråden är avstängd skapas här en ny.

Om fem veckor bär det äntligen av. Hur går det för er alla härliga brudpar som också ska åka till Kalifornien - Resfeber, någon?!?!

:)

• Svar på tråden Bila i USA
  • Sommarpar

jag har ingen aning om vad jag/vi ska göra kvällen innan... antadligen kolla 711 gånger att vi ställt väckarklockan på rätt tid, kolla så det verkligen va "imån" vi ska gifta oss, äta massvis (för vad annars ska jag göra)tänka att jag skulle inte ha ätit det tänk om jsag inte kommer i klänningen "imån" sen e det nog kört haha...
    eller
    så kommer jag nog bara slötitta på tv o gå till stan o fika lite.

tur att man känner sig själv, allt eller inget é det som gäller...

• Sommarpar

nu har vi bokat lunch hos gordon´s den 19 juli...
    hoppas han är i stan och arbetar då, men chansen e nog inte så stor..

• Sommarpar

Idag blev jag fira på jobbet! såå oväntat. Fick en stor korg med massa amerikanska saker, kex, vin, marchmallows, cheesecakemix osv. vi fick även en gästbok till bröllopet (jag skulle beställa en ikväll så det va perfekt!) där varje arbetskamrat skrivit i. Det var såå roligt att läsa vilka minnen de har med mig.

och nu är det mindre än en månad kvar tills den stora dagen...

• sasso

Hej brudar!!!
    I lördags var vår bröllopsdag! Allt blev så mycket mer fantastiskt än vad vi någonsin kunde hoppas på. Det finns inget som jag vill ändra på den dagen. Tänk på att njut av Er dag - den är sååå snabbt över.
    Nu sitter jag hos en vän i Göteborg. Klockan 06.30 avgår planet mot Kalifornien. Kan inte fatta vad de tär jag precis har upplevt och vad jag nu ska få uppleva. Lever lite som en dröm och trots att jag försöker att vara närvarande hela tiden och fånga ögonblicket så är det FÖR bra FÖR att vara SANT!

Önskar Er alla ett varmt lycka till och att i får en trevlig resa!

Kram Carolina

• Joji

Åh Carolina, vad roligt att höra att du är så lycklig och att det blev så bra!

Själva så började vi gråta av lycka idag när vi insåg att vi snart ska få uppleva det samma! Imorgon är det tre veckor kvar tills vi åker och då är vi gifta!

Ser fram emot att träffas här sedan och dela erfarenheter! Önskar er en underbar resa!

Kram!

• Sommarpar

GRATTIS!!!
    va roligt att ni verkligen fick den underbara dagen nu drömt om!
    Hoppas ni får en underbar bröllopsresa och ta hand om varann!!

• Fröken Strössel

Hej!

Vi planerar att flyga till LA runt 20 maj nästa år och åka rutten LA-San Diego-Las Vegas-Death Valley-Lake Tahoe-San Francisco-Yosemite-highway 1-LA.

Kollade lite på skoj upp boende i Yosemite runt datumen 3-6 juni men nästan allt verkade fullt. Är det någon som vet om det verkligen är fullbokat ca. 1 år i förväg eller om det kan släppas fler rum när det närmar sig?

• Pumpkin

Hmm, var har du kollat då? Verkar väldigt konstigt att det skulle vara bokat redan, på de flesta bokningssidor kan man inte ens söka så långt fram i tiden.

Fröken Strössel skrev 2009-06-30 10:48:40 följande:
    Hej!Vi planerar att flyga till LA runt 20 maj nästa år och åka rutten LA-San Diego-Las Vegas-Death Valley-Lake Tahoe-San Francisco-Yosemite-highway 1-LA.Kollade lite på skoj upp boende i Yosemite runt datumen 3-6 juni men nästan allt verkade fullt. Är det någon som vet om det verkligen är fullbokat ca. 1 år i förväg eller om det kan släppas fler rum när det närmar sig?
  • Fröken Strössel

Ja jag tyckte också att verkade konstigt.

Har kollat här:

www.yosemitepark.com/

Enda som fanns ledigt var ngt som hette Curry Village och då var det tält...

Jag får söka lite mer knner jag.

Svar på tråden Bila i USA