min pojkvän vill inte ha sex, hjälp!
hej! det här är ett problem som påverkar mig mycket, och jag vet ärligt talat inte vart jag ska vända mig, eller hur jag ska lösa det. eftersom jag fick så mycket kloka svar på min förra fråga, vänder jag mig hit.
jag har varit tillsammans med min pojkvän i ett år och det har varit lite fram och tillbaka av olika anledningar. jag gjorde slut för ett par månader sedan på grund av bland annat hans brist på sexdrift, men blev tillsammans igen. vi är unga, 21 och 25, och har precis haft vårat första år tillsammans, men knappt haft sex alls. i början var det lite mer, men som det ser ut nu har vi inte haft sex mer än tre gånger sedan oktober förra året. jag har haft lite problem själv som jag får av sex ( mitt förra inlägg), så för mig har det inte var ett jättestort problem förut, men nu när jag får hjälp med mitt problem vill jag såklart ha ett fungerande sexliv. jag måste självklart respektera min pv, och inte pressa honom, men man blir oerhört frustrerad när han knappt tar på mig. har tagit upp det här med honom flera gånger, och enligt honom har det alltid varit såhär, och han vägrar tro att det är nåt fel på honom. har även lagt fram frågan om han är bög lite försiktigt, men det förnekar han. vi har det jättebra just nu, och jag tycker väldigt mycket om honom, och jag vet att han tycker om mig ännu mer, men ska det behöva vara såhär? kommer jag kunna leva med det? och varför har han inte lust?
någon som varit i samma situation? oerhört tacksam för svar!
mvh biginjapan