Goodmoooorning eller snarare *gäsp*
Ninnis, visst gillar han Winnerbäck. FAst vet inte om han insett det själv ännu. Brukar komma kommentarer ibland istil med men han är ju faktiskt bra. Men tydligen gillar han honom inte tillräckligt mkt för att vilja gå på konsert med honom. Eller det var väl inte heller sant för han var beredd att göra det för min skull men han tyckte vi kunde hitta på något annat i stället.
Borde inte Hvidis vara tillbaka från Kph och vännen snart?
Besöket hos kompisarna igår var trevligt. De blev väldigt glada över våran lilla nyhet.
Vi träffar dem på tok för sällan, de är så sköna att umgås med. Man är liksom så harmonisk när man går ifrån dem. De har två småbarn, men kan t.ex prata om annat än dessa små barnen. Och de tar hela småbarnsbiten så lugnt. Annars har jag t.ex. en kompis som både jag o mannen pustar när vi går i från. För det är bara hennes lilltjej som gäller och det är SÅÅÅ jobbigt och så mkt att tänka på och gud vet allt.
Ninnis, jag är också nyfiken på vad du gör iflygplanet egentligen, låter inte så himlans roligt.
Daa, skall dina indianer också börja gå vilse. Detta problem har vi haft förr, visa utrustade vi med GPS, kanske behövs hos dig med...
Nähä nu är det säkert massa mer jag hade tänkt att skriva men jag MÅSTE verkligen komma igång o jobba nu om jag vill få någon lunch.