I vått och torrt och stiltje och orkan
Godmorgon, idag satsar jag på tidig dag på jobbet ihopp om att få något gjort och mindre krångel idag. Är dock på lika urselt och ledset humör idag hoppas det ger med sig snart.
TAck Bruttan och Ninnis för att ni bryr er om det jag skriver. Kändes lite konstigt att skriva ett så ledset och förtvivlat inlägg igår och inte ens kunna få en enkel kram tillbaka från någon som var här.
Ninnis skickar genast kramen vidare till maken som nog behöver den lika mkt som jag för att orka stå ut med mig. Bruttan visst förstår han (denna allt för förstående man) att det är hormonspöken men finns gränser för hur mtk han orkar också. Men allt blev bra igår igen, han blev aldrig sur och med ett förlåt så var allt borta. Förutom en rutten kyckling och dåliga jordgubbar.
Vad tråkigt Ninnis att allt blev förskjutet en timme, ´hoppas du inte är för trött idag då.
Bruttan, verkar inte som 3 (för det är väl det ni har?) barn förtstör möjligheterna till mys särklit mkt i alla fall.
Grattis till husvagnsköpet förresten.
Mysigt med Piteå havsbad.
Blommis, lilla vän *skickar en kram iallt slit och trötthet*. Hoppas verkligen solen lyser idag så du får målat och fotat idyllen.
När ni väl har flyttat kan inte hela familjen hyra en stuga eller något och bara åka bort så ni slipper se flyttkartongerna. Om inte längre så åk bort en helg i alla fall så ni får vilat upp er lite. Tror ni behöver det, vill inte ha en Blommis som dunkar in i väggen.
Ninnis när var det du skulle och provrida?
Förresten svar på frågan om magen syns. Ja det gör den. Vet man om att jag är gravid så syns det definitivt. Vet man det inte så reagerar man nog och funderar på om jag är gravid eller om man jag bara ätit väldigt mycket godis, glass och fet mat i sommar. Men snart tvivlar nog ingen.
Du får se själv i oktober om vi får till en träff då.