I vått och torrt och stiltje och orkan
Nalle Puh vill jag minnas att jag sett i en annan barntråd här. Tyckte kanske det var bättre att starta en egen än att försöka haka på här, är nog inte alltid så lätt att komma in här...
Hur var träffen då Ingis?
Ninnis, cirkus, bra att du säger det. Det skall vi gå på med min brorson, var på det med honom för 2 år sedan (då var han 2½) då älskade han det. Tänkte se vad han tycker nu, han borde ju hänga med bättre nu. Blir bara lite nervös att det är precis när vi planerat en Oslo. *suckar över all denna planering och tid som aldrig går ihop*
Ja jag kan skatta mig lycklig över min man. Det känns helt klart mkt bättre idag även om tårarna känns nära. Men idag är jag mest trött. Löd inte mannen och satt i soffan hela kvällen. Jag lagade mat, rensade ogräs och klippte buske inför målning av vägg, sedan målade dörrkarm inne och sist var det dags för hundpromenaden. Kl22 stupade jag i soffan helt slut. Är fortfarande trött.
Maken hade ju sin träning så jag fick mestadels roa mig själv men han fixade ialla fall gräsklippningen (som här sker med handjagare) och hängandet av tvätt. Jag var glad för allt jag slapp.
Daa *kramar* hoppas deppen släpper snart.
Blommis *får en kram iallt hennes slit*
Jag funderar på att ta semester imorgon. Är så fint väder nu. Vi är inte många på jobbet men de få som är här är alla lediga imorgon och några redan idag. Och jag är SÅÅÅ trött. Lockar med en ledig dag.