Ja, det var så jag drog min variant av logisk analys också. Hon HAR fått vara med dem på en hel massa, och gick ner till bra mycket schysstare vikt, fick bra kondis och allt, men hon vill visst inte vara ensam ALLS den damen. OCH hon är ett matvrak sedan innan, så när de bantade ner henne försökte hon skåpäta med förfärande framgång...
lanovia 08 skrev 2009-05-21 10:07:29 följande:
Jag hittade det blommis, missade det igår. Skulle nog säga att det inte var hunden det var fel på utan fel hund hos fel personer. Skaffar man en labbe får man vara beredd på att den behöver stimulans. Nu får vår hund mkt stimulans på dagiset och hon har dessutom varit väldigt trött de sista månaderna sedan förra löpet (därför vi valt att kastrera henne). MEN en labbe som är rastlös och inte får stimulans river hus om så behövs! Din teori får helt klart godkänt av mig Blommis.När våran var valp så rev hon ner bitar av våran tapet i hallen. För att inte prata om den gången telefonen inte fungerade, avbiten telefon sladd. Detta gick väl att stå ut med, värst var den dan då vi kom hem från jobbet och hon lyckas gnaga sig in i väggen genom betong och allt. Ett stort hål hade vi att täcka innan vi flyttade från den lägenheten. Vi stimulareade henne iof, men var väl tråkigt att ligga själv några timmar.