• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Nalle Puh 40

Ja, nu måste jag hänga här en stund tills sambon kommer hem från mitt jobbpass

• passionsblomman

Ja, jag har varit själv hemma hela dan nästan, för sonen har varit på kalas, och sambon jobbar...

och kattan, hon tänker visst aldrig klämma ut sina ungar!

• Nalle Puh 40

Men du har henne inne nu iaf, eller???

• passionsblomman

J aATT jag har!
    Vilket innebär att det är skitvarmt inne i vår lilla stuga, för jag kan inte ha altandörren på vid gavel som jag brukar när solen skiner( plåttak på liten stuga+sol=varmt)

Så hon får ta och få dem nu, så det går att springa ut och in som vanligt. Du ska höra hur hon skriker dessutom, för att hon inte får gå ut!

Jaha! Här har man kokat spagett i och ropar på sonen....

...då har han däckat i min säng och går ju inte att väcka!

Får väl äta spaggarna själv då...!

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-21 18:38:23 följande:

Men du har henne inne nu iaf, eller???
  • Nalle Puh 40

Här blir det korv och bröd eller ska man säga något annat när man bor så nära Ronny och Ragge?

• passionsblomman

Vad sa egentligen de då? *minns inte*

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-21 18:46:16 följande:

Här blir det korv och bröd eller ska man säga något annat när man bor så nära Ronny och Ragge?
  • Nalle Puh 40

Får kanske ta och plocka fram filmen men har för mig att de sa "... med svängdörr" men blir osäker nu... *kliar mig lite i huvudet*

• passionsblomman

*mumsar spaggetti* Oj vad det var LÄNGE sedan jag åt det! har varit inte så mkt av pasta och andra kolhydrater av det salget nu sista tiden... GOTT!!!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan